לא מוותרת: כך מכבי תל אביב תנסה להשאיר את אלי דסה

אלי דסה
אלי דסה | אודי ציטיאט

הצהובים שואפים להשאיר את המגן: "התכנון הוא להציע לו מענק חתימה מיוחד", הסבירו בסביבת המועדון. מעבר ללודוגורץ, שטרם הגישה הצעה רשמית, השחקן מעורר עניין גם בשווייץ, צרפת וגרמניה - ליגות אותן הוא מעדיף

(גודל טקסט)

אלי דסה, שחוזהו במכבי תל אביב יסתיים בקיץ הקרוב והוא למעשה חופשי לנהל מו"מ עם כל קבוצה שבה יחפוץ, ממשיך להעסיק את ראשי ואוהדי מוליכת הטבלה שתנסה להחתימו על חוזה חדש במטרה להשאירו בקריית שלום גם בשנים הקרובות.

לספורט1 נודע שלודוגורץ, שעדיין לא הגישה למכבי תל אביב הצעה רשמית ומוכנה לשלם למגן כ-600 אלף יורו לעונה, אינה הקבוצה היחידה שמנהלת משא ומתן עם דסה שמעורר עניין רב גם בשווייץ, צרפת וגרמניה – ליגות אותן הוא מעדיף על פני הליגה הבולגרית בשלב זה.

"מכבי תל אביב הגישה לאלי לאחרונה הצעה לחמש שנים בחוזה שיבטיח את עתידו", סיפר גורם בסביבת המועדון הצהוב והוסיף: "הכל פתוח כרגע, יהיו התפתחויות בקרוב והכוונה של ראשי הקבוצה כרגע היא לתת לו מענק חתימה מיוחד שאמור להטות את הכף".


אלי דסה (אודי ציטיאט)

בתוך כך, הצהובים ממשיכים בהכנות לקראת המשחק המרכזי נגד מכבי נתניה (שני ב-21:00). דסה כשיר, אך צפוי לפתוח על הספסל כשבצד ימין של ההגנה אמור להמשיך מאור קנדיל. במכבי ת"א עוקבים מתחילת העונה אחרי שי קונסטנטין מבני יהודה, אבל בסביבתו של המגן הבהירו שטרם נעשתה פנייה כזו או אחרת בנושא.

שחר פיבן, שנפצע והוחלף במהלך הניצחון על הפועל רעננה, כשיר ומתאמן עם חבריו כרגיל. אייל גולסה, שלא שיחק כבר חודשיים בשל פציעה ברגלו, ממשיך באימונים על מנת לשוב לכשירות מלאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי