קשטן יסיט את בראון לעמדת הבלם, אחמדי ישוב להרכב ק"ש

עומר אצילי, וובה בראון
עומר אצילי, וובה בראון | ערן לוף

המאמן יערוך את הבכורה המחודשת שלו בקבוצה הצפונית בקרב תחתית לוהט נגד הפועל תל אביב (שבת ב-16:00, ישיר בספורט3). הקשר יתחיל במרכז ההגנה כחלק משינוי מערך, האלבני יחזור ל-11 וינסה להזין את החלוצים

(גודל טקסט)
 קריית שמונה, שנמצאת בעיצומו של משבר גדול ולא ניצחה בשבעת משחקי הליגה האחרונים שלה, תקווה להשיג מחר (שבת ב-16:00, שידור ישיר בספורט3) שלוש נקודות באצטדיונה הביתי מול הפועל תל אביב בקרב תחתית לוהט במסגרת המחזור ה-17.


תומר קשטן, שתפס את מקומו של המאמן חיים סילבס שפוטר השבוע, יערוך את הופעת הבכורה המחודשת שלו הקווים ויקווה להוציא את הקבוצה הצפונית לדרך חדשה. כמו קודמו בתפקיד, המאמן החדש ייאלץ להסתדר עם סגל חסר מאוד בשל היעדרותם של שמעון אבוחצירה, יואל אבוחצירה, חגי גולדנברג, מרקוס דיניז וככל הנראה גם איסמעיל ריאן שנמצא בספק ולא אמור לפתוח ב-11.


קשטן תירגל מספר מערכים במהלך השבוע כאשר הוא צפוי לפתוח עם מערך מעובה של שלושה בלמה. מי שאמור לשחק לצידם של חורחה מורסיו ועידן נחמיאס במרכז ההגנה הוא וובה בראון, שיכול במידת הצורך גם לזוז לקישור וכך המערך ישתנה ללא צורך בביצוע חילוף. ואלון אחמדי, מלך הבישולים של הליגה, ישוב להרכב וינסה להזין את מוחמד שכר ולוי גרסיה.


הרכב משוער: זיגוס ברטקוס, איאד עבו עביד, חורחה מוריסיו, עידן נחמיאס, וובה בראיון, אורי מגבו, סמואל בראון, עדן שמיר, ואלון אחמד, מוחמד שכר, לוי גרסיה.




יפתח את הקדנציה בצפון ברגל ימין? תומר קשטן (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי