צפו בתקציר: 0:0 בדוחא בין בני סכנין לבית"ר ירושלים

עידן ורד
עידן ורד | מאור אלקסלסי

אחרי למעלה משלוש שנים המפגש בין היריבות המושבעות כלל גם אוהדים של האורחת וכ-1,000 צהובים שחורים הגיעו לדוחא שנראה כמו בימים הטובים, אבל איומים על השער לא נרשמו והשתיים נותרו מסובכות בתחתית

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה שזכו אוהדי בית"ר ירושלים להגיע לאצטדיון דוחא הייתה אי שם באוקטובר 2015, לפני יותר משלוש שנים. העובדה שהערב הם שבו לסכנין והיו שותפים לתפאורה המושלמת במגרש זו נקודת האור כנראה היחידה, מכיוון שקרב התחתית הלוהט בין שתי היריבות המושבעות במסגרת המחזור ה-17 הסתיים ב-0:0 חלש להחריד.


עמיר תורג'מן ידע שהפסד עלול להוביל לפיטוריו, גם ניר קלינגר חשש לחזור לבירה עם אפס נקודות אחרי חמישה משחקי ליגה רצופים ללא הפסד דווקא במשחק כה אמוציונלי, וכך גם נראה המשחק – שתי קבוצות שמעבר לרצון לתקוף, פשוט פחדו להפסיד. כאלף אוהדי בית"ר, שהגיעו ישירות לחניה המרכזית של האצטדיון מהדרך הראשית, ליוו את הקבוצה במשחק החשוב וגם כ-3,000 אוהדים מקומיים של בני סכנין כמעט מילאו את דוחא והזכירו ימים יפים במגרש, אבל כאמור מצבי הבקעה כמעט שלא נרשמו.


סכנין יכולה להתנחם בכך שרצף של שלושה הפסדי ליגה נעצר ושהיא לא ספגה לראשונה מאז המחזור העשירי, אבל תורג'מן עדיין ללא ניצחון מאז ה-0:1 על בני יהודה לפני יותר מחודש. בעקבות התיקו היא נותרה במקום ה-15 והלפני אחרון עם 15 נקודות, יכולה לרדת למקום האחרון אם אשדוד תנצח את רעננה. בית"ר ירושלים סופרת משחק שישי ברציפות ללא הפסד, אבל ניצחה פעם אחת בלבד בארבעת המחזורים האחרונים והיא עם 18 נקודות במאזנה, במרחק שלוש מסכנין שמתחת לקו האדום.

 


שחקני בני סכנין ובית"ר ירושלים. לפחות התפאורה הייתה מושלמת (מאור אלקסלסי)


הרכבים
בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי אבו ריא (עלי עותמן, 75), מרון גנטוס, אלבין פאנישי, סארי פלאח, איהאב שאמי, איהאב גנאים, חאלד חלאיילה (קלאודמיר, 85), מהראן ראדי, ישראל זגורי, שלומי אזולאי.


בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, דוד קלטינס (עוז ראלי, 90), טל בן חיים, אור זהבי, שמואל שיימן, מיקי סירושטיין, אפונסו טיירה (יאקוב סילבסטר, 65), דן איינבינדר, עידן ורד, מאור בוזגלו, אנתוני וארן (אופיר קריאף, 74).


מהלך משחק
דקה 1: אוהדי בית"ר ירושלים חגגו את חזרתם לדוחא עם הדלקת אבוקות ביציע.



אחרי למעלה משלוש שנים, אוהדי בית"ר ירושלים שבו לדוחא (מאור אלקסלסי)



יציע האורחים בטדי. כ-1,000 אוהדים ואבוקות שנדלקו (רענן ברנובסקי)


דקה 11: קרן מסובבת של ראדי נחתה על ראשו של פלאח, הכדור עלה מעל שערו של איתמר ניצן.


דקה 22: קלטינס הגביה מימין, הרחקה רעה אפשרה לעידן ורד לנסות את כוחו בבעיטה מהאוויר, אבל הכדור היה רע ויצא.


דקה 29: ראדי ניסה להבקיע מכ-30 מטרים, ניצן במרכז השער וקלט בקלות.


דקה 30: ישראל זגורי נפצע ונאלץ לנטוש את המגרש, במקומו נכנס אוסאמה חלאיילה.



סירושטיין נצמד לזגורי. קשר סכנין נפצע והוחלף (מאור אלקסלסי)


דקה 55: ראדי הגביה משמאל, טל בן חיים נגח לכיוון שערו שלו והכדור עלה כמטר מעל שער קבוצתו ויצא לקרן. 


דקה 56: בוזגלו העביר רוחב מימין, הכדור פגע בדרך בפאנישי וכמעט הסתיים בשער עצמי.



מאור בוזגלו. רוחב שלו כמעט הסתיים בשער עצמי (מאור אלקסלסי)


דקה 69: סוף סוף בעיטה לשער. שלומי אזולאי ראה שאין לו למי למסור, אז בבעיטה מקצה הרחבה ניסה למצוא את הפינה הרחוקה של השער ופספס את המסגרת.


דקה 71: שאמי מצא בכדור פנטסטי את אזולאי, שמכ-16 מטרים לא הצליח להתחבר לכדור ובעט הרחק מהשער.


דקה 90: ורד הגביה מצוין, בוזגלו בעט בסיבוב מכ-15 מטרים והכדור חלף ליד הקורה של קנדיל. ההזדמנות הטובה של בית"ר במשחק בתוך תוספת הזמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי