חוגג: "לא באתי לבית"ר לשנה, הלוואי שאהיה כמו יעקב שחר"

משה חוגג
משה חוגג | דני מרון

חשבון הבנק ("יכול לשלוף 100 מיליון שקל"), עולם העסקים ("פעם אתה מלך ופעם ליצן"), בניון ("קלינגר נתן אור ירוק"), שחקן ערבי ("בע"ה זה יקרה בתקופה שלי"). הבעלים בראיון נרחב אצל אופירה וברקוביץ' בקשת 12

(גודל טקסט)
יממה לפני משחק החוץ החשוב בדוחא נגד בני סכנין (שבת ב-20:30, שידור ישיר בספורט4) העניק משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים, ראין נרחב לתוכנית האירוח של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' המשודרת בקשת 12.



חוגג פתח את דבריו והתייחס למעמדו בעולם העסקים: "האם אני תעלומה? אני חושב שיש פה משהו מעניין. אני מאוד לא מפחד להיכשל, כך גדלתי ואני חושב שזה חינוך טוב. אני בועט הרבה לשער וכשאתה בועט הרבה, הרוב לא נכנס. אם כדור אחד או שניים נכנסים, זה מספיק. אני עושה המון עסקים, יש לי למעלה מ-50 חברות. בסוף יש אמת, זה לא משנה מה אומרים. פעם אתה מלך ופעם אתה ליצן, זה בכלל לא משנה. אני בא מרקע קצת שונה. אני לא מהמרכז ואני לא בא מכסף, אני מהדרום ועד לפני כמה שנים הרווחתי 5,000 שקל בחודש. קפצתי מהר לארה"ב, גרתי שם כמה שנים והקפיצה הראשונה שלי באמת הייתה שם. בישראל יש עניין של צרות עין. מבחינתי, הנושא הוא מאוד פשוט – אני איש עסקים שעשה ועושה הרבה מאוד דברים. אחד שנכשל הרבה, אבל גם הצלחתי לא מעט והנה אני יושב פה היום. ואם אני אתרסק, אז מה קרה? אם אחשוש אז אף פעם לא אנסה ואף פעם לא אצליח. אני לא מהמר, אבל אני אחד שלוקח סיכונים. אני לא ברולטה, אבל אני מנהל סיכונים ולא חושש לקחת אותם. אני יוזם בעסקים שלי ולא מפחד".


חשבון הבנק שלו: "בטח שאני יודע כמה כסף יש לי. אני יכול לשלוף עכשיו מאה מיליון שקל, ברור. ודאי שאני יכול למשוך עכשיו עשרה מיליון שקל מהבנק. אני לא מיליארדר. לשאלתך, כן, אם אתה צריך הלוואה של מיליון שקלים, אתה מוזמן לפנות אליי אחר כך".



לא פוחד להיכשל. משה חוגג (דני מרון)


מדוע הגיע לבית"ר ירושלים: "איזה עניין יש לי להיות בבית"ר ירושלים סתם? בטח שלא קניתי אותה בגלל פרסום. הפרסום עושה לי רע. תוקפים אותי מכל מקום. קניתי את בית"ר דווקא בגלל שינוי חברתי. אני תורם עוד מהימים שאין לי. ישבתי וחשבתי איך אני נותן תרומה משמעותית ולא מתחיל להסתבך פרטנית. דיברתי עם משפחת ברקת, שעשתה שינוי חברתי מאוד יפה בבאר שבע, והסתכלתי על ירושלים. אני מאוד מחובר לדת ולמדינה והתדמית של בית"ר הייתה בוא נגיד לא הכי טובה. אם אני מצליח לעשות שינוי בקבוצה כזו מיוחדת, אז עשיתי משהו גדול".


מצב הקבוצה העונה בליגת העל: "כישלון מקצועי? אני לא חושב. אני מרגיש את השינוי. על הטבלה מסתכלים בסוף העונה. כסף סופרים במדרגות. אני לא מתרגש. לא באתי לבית"ר לשנה. בעזרת השם, אני מאוד אשמח, הלוואי שאהיה כמו יעקב שחר. אני מעורב בקטע המקצועי וזה אומר שיש דברים שאני רוצה לראות. אני בעל הבית, אתה המאמן, אתה תגרום לזה לקרות ואני לא אומר לך איך. אני רוצה כדורגל שמח. אני לא אומר למאמן איך לעשות את זה, אלא מסביר לו מה החזון שלי".


הבאת יוסי בניון: "צירפתי אותו משתי סיבות. יוסי בעיניי משקף את הדברים שאני רוצה לראות בבית"ר. אני רוצה להשקיע בנוער שלדעתי זו התשתית הכי חשובה. הוא שחקן מצוין וגם היום יש לו עדיין מה לתרום מבחינה מקצועית. שאלתי את ניר קלינגר אם יש לו התנגדות והוא אמר שחס ושלום. הוא נתן אור ירוק מבחינה מקצועית כל עוד זה לא יפגע בתוכנית הרכש. יוסי שחקן טוב ואם ניר יחליט שהוא לא ישחק אז זה מה שיהיה. בית"ר ירושלים לא נכשלה, היא בתהליך בנייה והאוהדים מעריכים את הדרך".


צירוף שחקן ערבי: "יהיה. אני רוצה את זה בשלבים. בעזרת השם יהיה בעידן שלי שחקן ערבי בבית"ר ירושלים".


מעמדם של קלינגר ואוחנה: "לכולם יש אחריות וכולם צריכים להשיג את המטרות שלהם".


ההיכרות עם ליאו מסי: "הגעתי אליו דרך חברים משותפים. אני מאוד אוהב אותו".



  משה חוגג ואלי אוחנה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי