בן בנימין בספק למשחק של הפועל רעננה נגד מ.ס. אשדוד

בן בנימין
בן בנימין | דני מרון

בצוות המקצועי יחליטו לקראת ההתמודדות אם לכלול את הקשר הוותיק שמתח את שריר הירך האחורי, בן סביר עשוי להישאר ב-11 של קורצקי וידין צפוי לפתוח לראשונה. יוג'ין אנסה יוכל להירשם לסגל הקבוצה החל מהמחזור הבא

(גודל טקסט)

הפועל רעננה תצא מחר (ראשון) לאצטדיון הי"א שם תתארח אצל האחרונה בטבלה, מ.ס. אשדוד, לה 13 נקודות המסגרת המחזור ה-18 של ליגת העל. לעומת הפועל רעננה שצברה עד כה 18 נקודות ונמצאת במקום התשיעי. במחזור הבא קבוצות ליגת העל יוכלו לשתף את השחקנים שחתמו בחודש ינואר, לקבוצה מהשרון הצטרף החלוץ יוג'ין אנסה ששיחק בבית"ר ת"א/רמלה וכבש 15 שערים בעונה וחצי בלאומית.

בהפועל רעננה מבקשים לשמור על המסורת של המאבקים בין שתי הקבוצות בליגה ושחקנים בקבוצה הנוכחית של רעננה אינם זוכרים שהפסידו למ.ס. אשדוד. בצוות המקצועי יחליטו רק לקראת המשחק אם לכלול בסגל את הקשר האחורי בן בנימין שלא שיחק בשבוע שעבר נגד מכבי תל אביב בשל מתיחה בשריר הירך האחורי ומי שצפוי לפתוח לראשונה הוא אביחי ידין שהצטרף בחודש שעבר.


עשוי לקבל דקות ראשונות במחזור הבא. יוג'ין אנסה (האתר הרשמי)

המאמן מנחם קורצקי אמר לקראת המשחק: "מבחינתנו ההפסד 2:0 למכבי תל אביב הוא היסטוריה. אנחנו לוקחים דברים טובים מהמשחק הזה של מחויבות השחקנים ועמידה טובה במגרש. רוצים להמשיך בהתקדמות כקבוצה וכשחקנים בודדים. מקווה שלמשחק נגד אשדוד נביא את היכולת שהפגנו נגד בני סכנין וקריית שמונה בשביל לנצח את המשחק. בהכנות למשחק התמקדנו בחשיבות המשחק נגד אשדוד שהיא מתחרה אשר מתמודדת ישירה על ההישארות בליגה, הקבוצה הדרומית בבית מאוד מסוכנת עם יכולות אישיות מצוינות של השחקנים שלה. רעננה צריכה לעבוד קשה בשביל לחזור עם תוצאה טובה ואני מאמין בשחקנים שלי שיעשו את זה".

הרכב משוער: אסף צור, עדי נימני, בן והבה, עידו לוי, ירדן כהן, בן סביר (בן בנימין), מירקו אורמוש, אור דסה, אביחי ידין, יואב תומר, אריאל נגוואקם (קייס גאנם).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי