ג'ורג' פוצ'יבה מועמד לחדרה, אך מסרב לבוא למבחנים

ג'ורג' פוצ'יבה
ג'ורג' פוצ'יבה | AFP

העולה החדשה חושבת על היום שאחרי טאפוקו ופלומיין. מלבד ז'ול אילוקי שנבחן בקבוצה, הוזכר גם שמו של הקשר האמריקאי בן ה-26 ששיחק בעונה שעברה בליגה השנייה בדנמרק. צמד הצרפתים עשויים לפתוח נגד הפועל חיפה

(גודל טקסט)

לאחר עזיבתם הצפויה של קווין טאפוקו ופרדי פלומיין בהפועל חדרה כבר חושבים קדימה ומתכוונים להנחית השבוע שני זרים חדשים. הראשון הוא הקשר ז'ול אילוקי עליו פורסם לראשונה אתמול בספורט1. השם השני שעלה הוא הקשר האמריקאי ג'ורג' פוצ'יבה. פוצ'יבה בן ה-27 משחק בליגה הדנית השנייה וקודם לכן שיחק בליגת האמריקאית באף היה שותף באליפות של פורטלנד טימברס בליגת ה-MLS בשנת 2015.

הגעתו של פוצ'יבה בספק בשל סירובו בשלב זה להגיע למבחנים. כבר מתחילת העונה הבהיר מאמן חדרה ניסו אביטן שהמדיניות שלו היא לראות את השחקנים לפני החתמתם ולכן אינו מוכן להבטיח לקשר האמריקאי חוזה מוקדם.

אנשי חדרה הבהירו לסוכניו של השחקן כי ייאלץ להיבחן ולמרות שאתמול בצהריים הודיע כי יסכים להגיע לכמה ימי מבחן, מאוחר יותר בלילה שוב הודיע שמעדיף להישאר בדנמרק.  לקראת המשחק מול הפועל חיפה אביטן אינו מתכוון לבצע שינויים ולמעשה יפתח הן עם טאפוקו והן עם פלומיין.


ג'ורג' פוצ'יבה משמאל. מסרב להיבחן אצל הפועל חדרה (AFP)

הרכב משוער: אוסטין אגידה, דיאא לבאבידי, ויסאם רבאח, סלים עמאש, ירין פרץ, מנשה זלקה, יהב גורפינקל, קווין טאפוקו, אליאל פרץ, פרדי פלומיין, ולוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי