בב"ש הסבירו לאוגו שהדיווחים על טרייד מנותקים מהמציאות

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

במועדון שוחחו עם הקשר הניגרי בתקווה שיתעלם מן השמועות ויהיה מפוקס לקראת המשחק נגד בני יהודה (ראשון, 20:30, ישיר בספורט1). אורן ביטון ימשיך ב-11 של בכר, קבהא צפוי לפתוח במקום סאבו המורחק

(גודל טקסט)

על רקע תגובת השרשרת במחנה ג'ון אוגו לצירופו של קווין טאפוקו, תנסה מחר (ראשון, 20:30, שידור ישיר בספורט1) הפועל באר שבע לעשות סדר חדש בטבלה. האדומים יתארחו אצל בני יהודה וניצחון במושבה יקפיץ אותם למקום השני, הכי גבוה מבחינתם מתחילת העונה.

מהסגל ייעדראריק סאבוהמורחק, וכנראה שגם הבלם שיר צדק שנפצע באימון שהתקיים ביום חמישי. מרואן קבהא עשוי למלא את מקומו של הסלובקי, כשבמרכז ההגנה יחודש שיתוף הפעולה בין לואי טאהא וחתאם אל חמיד שסיים לרצות עונש הרחקה. הבלם הפורטוגלי מיגל ויטור, שהציג יכולת מעודדת במחזור הקודם, נמצא אף הוא בתמונת ההרכב.

בקבוצה הסבירו לאוגו שהדיווחים שכרכו את שמו לעסקאות טרייד כאלה ואחרות היו מנותקים מהמציאות, בתקווה שיתעלם מן השמועות ויהיה מפוקס בעבודתו. עם זאת ערים בטרנר להתעניינות שמעורר אוגו אצל קבוצות אחרות, ולנטיה הטבעית של נציגיו לשווק את הנכס.


יחזור להרכב של הפועל באר שבע. מרואן קבהא (ערן לוף)

אורן ביטון צפוי לקבל קרדיט בעמדת המגן השמאלי, כשבמקביל נמשך הכרסום במעמדו של מיחאי קורהוט. המגן ההונגרי הודח מהסגל במחזור הקודם, והוא שוב נקלע לאותה סיטואציה מכבידה המוכרת לו מימי חלון ההעברות של הקיץ.

כרטיסים במחיר של 60 שקלים יוצאו למכירה בקופות המושבה שייפתחו כשעה וחצי לפני שריקת הפתיחה. ארגון "האולתראסאות'" הודיע כי הסעות מאורגנות לאצטדיון המושבה ייצאו מחר מטרנר בשעה 17:15.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי