אופיר חיים: "זה היה צומת דרכים. נביא רכש שעושה הבדל"

אופיר חיים
אופיר חיים | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל ת"א נראה אובד עצות אחרי ההפסד בק"ש: "לא היינו שקטים, אני מאוד מאוכזב". קשטן התמוגג אחרי הבכורה המחודשת: "ניצחנו כמו שהפועל אוהבת - 0:1 קטן גדול". עאבד שזכה לפרחים: "הכל הולך לנו קשה השנה"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב נוצחה הערב (שבת) 1:0 בקריית שמונה משער של עידן נחמיאס (67) והיא עלולה לסיים את המחזור ה-17 בליגת העל מתחת לקו האדום. בשבוע הבא מצפה לאדומים דרבי תל אביב לוהט במושבה נגד מכבי והם יקוו להוציא דווקא שם, מול מוליכת הטבלה, שלוש נקודות. מנגד, תומר קשטן, בבכורה שלו על הקווים, השיג שלוש נקודות יקרות וקבוצתו שבה למסלול אחרי שבעה משחקים רצופים בהם לא ניצחה.

אופיר חיים הסביר: "התחושה היא לא טובה. אני שונא להפסיד משחקים כאלה. ידענו שלא תהיה רמה גבוהה של הכדורגל ושזה ייפול לפה או לשם. ספגנו גול לא מחויב, היינו יכולים לעשות דברים הרבה יותר טוב, לא היינו שקטים וקיבלנו החלטות לא טובות. אני מאוכזב מאוד ועכשיו אנחנו נתכונן לדרבי ונגיע מוכנים למשחק נגד מכבי תל אביב".

מה עובר לו בראש: "אני חושב שהמשחק הזה הוא צומת דרכים. ניצחון היה נותן לנו לחשוב קדימה ועכשיו אנחנו במצב לא טוב ונצטרך לברוח מהתחתית. צריך לשפר את האיכות עם הכדור ויש פה שחקנים מאוד איכותיים. צריך לדעת להיות רגועים באזורים המסוכנים".


אדי גוטליב מאוכזב בסיום (מאור אלקסלסי)

על כמות הכיבושים הנמוכה: "אני חושב שאנחנו לא שקטים מול השער. יש פה שחקנים שאני רואה אותם שקטים באימונים מול השער וכובשים בלי סוף. החוכמה היא להביא את זה למשחק. הם עדיין צעירים, זה עניין של ניסיון ועכשיו אנחנו מחפשים שחקן רכש שעושה הבדל. הבאנו כבר אחד כזה, עכשיו נביא עוד אחד".

אחמד עאבד, שלפני המשחק נערך טקס לכבודו מהאקסית, אמר: "ידענו שאין להם יותר מדי כלים חוץ ממצבים נייחים ובסוף קיבלנו שער מנייח. הכל הולך לנו קשה השנה, אבל אין מה לעשות ועלינו להמשיך קדימה. בשבוע הבא יש לנו דרבי, שזה המשחק הכי קשה שיש".


התרגש מקבלת הפנים. אחמד עאבד (מאור אלקסלסי)

על המפגש נגד ק"ש: "התרגשתי מאוד, זו פעם ראשונה שלי כאן כשחקן יריב והשתדלתי כמה שיותר להתנתק ולשים את הכל בצד. לצערי זה לא עזר והפסדנו".

אם הלחץ משפיע על השחקנים: "יש לחץ על כולם, אבל אנחנו קבוצה וכולנו ביחד וזה לא מחולק לעמדות. שוער, הגנה, התקפה, כולנו ביחד. התוצאות לא כל כך טובות, אבל רק דרך עבודה קשה ואמונה נצא משם. הולך קשה, אבל צריך להתמודד ולעבוד קשה".

קשטן המאושר סיכם: "כיף, ברור שזה כיף לנצח משחק ראשון ועוד אחרי רצף של תוצאות לא חיוביות. הרבה מאוד לחץ השתחרר פה. משחק גדול זה לא היה, אבל הייתה מחויבות גדולה מצד השחקנים. אם היינו טיפה יותר חכמים, היינו יכולים להבקיע שער נוסף בחצי השני. ניצחנו בצורה שהפועל תל אביב אוהבת, 0:1 קטן-גדול".

השינוי שהוא הביא לקבוצה: "את השינוי נצטרך לבחון לאורך זמן. כמו שכבר אמרתי כשהוצגתי, אני לא אצא בהצהרות. נצטרך לעבוד קשה וחשוב שניצחנו היום כי זה היה קרב על שש נקודות. נצטרך לשפר את היכולת ולשחק כדורגל יותר טוב. אני בטוח שהרבה מאוד מועקות השתחררו עכשיו אצל השחקנים".

החילוף של לוי גרסיה: "לקראת סוף המחצית הראשונה הוא התלונן על רגישות בשריר. בחצי השני ראיתי שהוא פחות מחויב מבחינת היכולת שלו לרוץ. ניסיתי לסחוט את הלימון ואני שמח שהוא יצא בסוף רק לאחר הבקעת השער".


בכורה מוצלחת על הקווים. תומר קשטן (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי