קלינגר: "נפלנו לפח של סכנין. יהיו התפתחויות עם פלומיין"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | מאור אלקסלסי

מאמן בית"ר היה מאוכזב אחרי ה-0:0 החלש בדוחא: "משחק לא טוב שלנו, שום איכות בחלק הקדמי". ינואר: "חוץ מפרדי, מקווה שנצרף עוד שני שחקני התקפה". תורג'מן: "ראיתי התקדמות". חלאיילה: "הם לא הגיעו לאף מצב"

(גודל טקסט)

כ-4,000 אוהדים, ביניהם 1,000 מהבירה, הגיעו הערב (שבת) לאצטדיון דוחא וראו את בני סכנין ובית"ר ירושלים נפרדות ב-0:0 מאכזב שהשאיר את שתיהן בתחתית הבוערת בסיום המחזור ה-17 בליגת העל.

ניר קלינגר סיכם: "מסכים שזה היה משחק לא טוב שלנו. לא שיחקנו אגרסיבי, לא לחמנו וזה בניגוד למשחקים האחרונים שהיו קצביים מאוד. היה חוסר איכות מוחלט בחלק ההתקפי, לא הצלחנו לייצר שום תבנית התקפה. שיחקנו נגד שלושה בלמים והיינו צריכים לנצל את העובדה שלא היו שחקנים של סכנין בקו ההגנה הראשון. לא הפעלנו את שיימן וקלטינס, פשוט לא עשינו את זה וזה לא מה שרציתי לראות. איבדנו מלא כדורים והלכנו דרך האמצע".

חודש ינואר: "לא סתם אנחנו מדברים על זה שאנחנו רוצים להתחזק בחלק הקדמי. אנחנו צריכים יותר אנרגיות, איכות וגולים משחקני ההתקפה שלנו. בעקבות מה שקרה עם הפציעה של אינברום, גם החילופים נותנים לי פחות אפשרויות. אני צריך לשמור על כל שחקני ההתקפה במשחק עד כמה שניתן. אנחנו נפעל בנושא ואני מקווה שניכנס לחדר ביום שני ונבין מה היה לא בסדר היום ולא היה בסדר. מצד שני, בתור מאמן, צריך להסתכל גם על חצי הכוס המלאה עד כמה שאפשר. זה מגרש קשה והיריבה שיחקה צפוף מאוד. הם הקשו עלינו ונפלנו לפח הזה".

על פרדי פלומיין: "לא יכול לעדכן כי הדברים לא עומדים בשום מקום. אני מניח שהשבוע יהיו התפתחויות. אני מקווה שנביא עוד שני שחקנים בחלק הקדמי כי אנחנו צריכים אופציות בהצקפה. ההרכב שלנו קבוע, זה מצד אחד טוב, אבל צריכים גם אנשים שגם רצים הרבה ועובדים. נצטרך למצוא פתרונות".


לא הסתיר את אכזבתו. ניר קלינגר (מאור אלקסלסי)

הרעש שהיה סביב הקבוצה השבוע: "המשחק שלנו היום לא תואם את בית"ר מאז שאני הגעתי. יכול להיות שהרעש וכל מה שהיה מסביב השפיע עלינו לצערי. אני מאוד מקפיד לנעול את חדר ההלבשה מהדיבורים, אבל כולם קוראים תקשורת ויכול להיות שלא הצלחנו לאטום במאה אחוז. ממשיכים קדימה. יש עוד תשעה משחקים ונצטרך ללחוץ מאוד חזק כדי לצבור כמה שיותר נקודות ואולי להגיע למקומות שאנחנו חולמים. היו לנו מעט מאוד נקודות בהתחלה, אבל אנחנו לא מרימים ידיים וככה נתנהל".

עמיר תורג'מן אמר בסיום: "אני רוצה לנצח כל משחק, בטח בבית. עשינו כמה התקפות מעבר טובות והיינו יכולים לנצח למרות שלא היו מצבים ממש טובים. שבעה משחקים ללא ניצחון? אני לא סופר את כמות המשחקים, אלא מסתכל על הקבוצה ומנתח אותה. אני רואה התקדמות. גם בשבוע שעבר היינו בסדר גמור והפסדנו בגלל מצב נייח. בסוף, כשהפצועים יחזרו, הקבוצה תעמוד כמו שצריך ואני בטוח שנעשה דברים יפים בסכנין".

המצב בטבלה: "אני לא מסתכל כל יום בבוקר על הטבלה. אני מסתכל איך אני משפר את הקבוצה שלי. מה שחשוב לי זה שבכל שבוע נראה טוב יותר מהשבוע הקודם. נצטרך להביא ניצחונות ואני מאמין שכשהדרך נכונה זה יבוא. ביחד עם השיפור בהגנה אני בטוח שהדברים יסתדרו. מד הלחץ? ניצחון אחד והכל ישתנה. אם נעשה את הדברים נכון, התוצאות והניצחונות יגיעו כי יש פה שחקנים עם איכות. אנחנו צריכים כל הזמן להתמודד עם חילוף בדקה ה-30, זה פשוט מעצבן, אבל אלה הם חייו של מאמן. עצרנו את רצף ההפסדים והרווחנו את הקבוצה היום".


לא מודאג מהתוצאות. עמיר תורג'מן (מאור אלקסלסי)

הקהל הרב שהגיע: "וואו, זה מה שאני יכול להגיד, חבל על הזמן. לא ציפתי כי לאחרונה לא היה מלא פה. הקהל הזה ידחוף אותנו ואם הוא יגיע ככה בעתיד זו תהיה חוויה. זה חשוב מאוד לשחקנים הצעירים שמתמודדים עם לא מעט דברים. שאפו גדול, נהניתי, חבל שלא הצלחנו לנצח גם עבור הקהל".

חלאד חלאיילה: "הרגשה מעורבת. אני באמת חשבתי שהקהל לא יגיע, אבל כל הכבוד. הם תמכו בנו גם במצב הזה כשלא הולך לנו. מגיע כל הכבוד ושאפו לקהל שהגיע ועודד אותנו. הם מחאו כפיים אחרי המשחק ואני בטוח שנחזיר להם בעתיד".

על המשחק: "היינו לא רעים מבחינה מקצועית. עמדנו טוב ואנחנו אחרי כמה הפסדים כך שעצרנו את זה. רצינו לנצח, אבל לפעמים הכדור לא נכנס. הגענו לכמה מצבים. לא היה משחק מי יודע מה מבחינת שערים, אבל אנחנו שיחקנו טוב ובית"ר לא הגיעה למצב אחד. בעתיד, כשיחזרו כל הפצועים, אנחנו עוד נשתפר".

המצב בתחתית: "מה לא עובד? אי אפשר לשים את האצבע על הנקודה. היו חילופי מאמנים בתחילת העונה ויש לנו הרבה מאוד פצועים. כל משחק חסרים לנו שלושה או ארבעה שחקנים. פיראס מוגרבי גמר את העונה והסגל קצר. קרו לנו הרבה דברים השנה, אבל התחלנו לייצב ואני חושב שהדרך עוד ארוכה ואנחנו נהיה קבוצה טובה שתנצח הרבה משחקים".


לפחות הם גרפו מחמאות. אוהדי בני סכנין (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי