בחדרה מרוצים: "הבלאגן של השבוע לא השפיע עלינו"

שחקני הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה | ערן לוף

במועדון שבעי רצון מה-1:1 נגד הפועל חיפה, לאחר סאגת פלומיין וטאפוקו ובמקביל לבקשת רשם העמותות לפתוח בהליך פירוק. אילוקי שעל מועמדותו פרסמנו לראשונה ינחת, פוצ'יבה מסרב להיבחן וכמוהו גם נמניה ניקוליץ'

(גודל טקסט)

שביעות רצון בהפועל חדרה לאחר ה-1:1 במשחק החוץ מול הפועל חיפה. "עברנו שבוע קשה שהרבה מועדונים בכירים מאיתנו היו נופלים בו. הבלאגן של השבוע לא השפיע עלינו. ניסו אביטן ידע לעשות את ההבדל וחבל שלא ניצחנו במשחק", אמרו במועדון.

כפי שאמר אביטן גם בסיום המשחק, בחדרה מגבים את העובדה שפרדי פלומיין הודיע שהוא חולה ואמרו: "הוא מקצוען והיה מחויב בכל דקה ודקה וכמו כל בן אדם אז מותר לו להיות חולה". עם זאת, בקבוצה מקווים כי מכת הפציעות תיגמר כאשר גם החלוץ לוסיו הוחלף לאחר שספג מכה ברגלו ואילו דיא לבאבידי שסובל ממתיחה והחמיץ את ההתמודדות, בספק גם למשחק הבא מול בני סכנין.

בחדרה מקווים כי הסאגה סביב עתידם של פלומיין וטאפוקו תיגמר השבוע וכבר חושבים על הזרים הבאים. הקשר ז'ול אילוקי שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1 ינחת הלילה ויצטרף לאימוני הקבוצה. בחדרה הבהירו כי כל התנאים עם השחקן סוכמו וכרגע רק מחכים שניסו אביטן יבחן את השחקן במספר אימונים.

מי שהגעתו לא ברורה הוא הקשר האמריקאי ג'ורג' פוצ'יבה, שטרם נענה להצעה להגיע למספר ימי התרשמות, שרק אם ירשים בהם יוחתם. אביטן הבהיר לסוכניו של השחקן כי ללא מספר ימי התרשמות, חדרה תמשיך למועמד הבא. מועמד נוסף שעלה על הפרק הוא קשר הפועל רעננה נמניה ניקוליץ, ששוחרר בחודש שעבר והוצע לחדרה על ידי ראשי רעננה, אולם גם במקרה זה השחקן סירב להיבחן כתנאי לחתימה.


רעננה הציעה, הקשר סירב להיבחן בחדרה. ניקוליץ' (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי