"המשחק הכי גרוע שלנו העונה, הלוואי שהשחקנים היו נראים רבע מהאוהדים"

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | מאור אלקסלסי

בבית"ר ירושלים העבירו ביקורת על משחק ההתקפה ב-0:0 נגד סכנין, אבל החמיאו לקהל: "הוא מעריך את הדרך של חוגג ולא רוצה לפגוע". פגישה עם פלומיין תיערך השבוע, שביעות רצון מהחלק האחורי, בריהון צפוי לעזוב

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הציגה אמש (שבת) את אחד ממשחקיה החלשים ביותר העונה, וסיימה בתיקו 0:0 את משחק החוץ הרגיש נגד בני סכנין בדוחא. במשך 90 דקות לא בעטו הבית"רים אפילו פעם אחת למסגרת, ומשחק ההתקפה היה נראה רע מאוד. למרות המומנטום שהשתנה מאז שהגיע המאמן ניר קלינגר לקבוצה, בית"ר עדיין מרוחקת שלוש נקודות בלבד מהקו האדום.

לעומת המשחק החלש שהציגו השחקנים, מי שראויים לשבחים הם כ-1,000 אוהדי הקבוצה שהגיעו לראשונה מזה שלוש שנים לדוחא, ונמנעו במשך כל המשחק מקריאות גזעניות או תקריות אלימות כפי שקרה לא פעם בעבר. "הלוואי והשחקנים היו נראים רבע מהאוהדים", אמר גורם בכיר במועדון, "הקהל מעריך כנראה את הדרך של משה חוגג ולא רוצה לפגוע בדרך הזו או במועדון. יחד עם זאת יש עוד עבודה ויש מה לשפר, אבל בהחלט מגיע כל הכבוד לאוהדים", הוסיף הגורם. אוהדי בית"ר הדליקו אמנם שלוש אבוקות והקבוצה תועמד לדין משמעתי, אך בכל הנוגע לעבירות גזענות בהן התגאו האוהדים עד לא מכבר צריך לתת להם הרבה מילים טובות, ולא מעט גם בזכות עבודת ההכנה וההידברות שעשה הבעלים משה חוגג מאז הגיע למועדון. למעט תקרית אחת בכפר עראבה, שם התגרו מספר אוהדי בית"ר בתושבים מקומיים, ותקרית נוספת שבה הושלכו אבנים וחזיזים על רכבי אוהדי בית"ר שחנו בסמוך לאצטדיון וחולצו בידי המשטרה, אפשר להגיד שהאירוע עבר בשקט יחסי וללא נפגעים או עצורים.

בחזרה לצד המקצועי, היו בבית"ר כאלה שהגדירו את המשחק הזה כ-"המשחק הכי גרוע שלנו העונה", כאשר מצד אחד הצליחה הקבוצה לסיים משחק נוסף ללא ספיגה, אך בפן ההתקפי היא כלל לא היתה קיימת במגרש. גם המיני-הפתעה שעשה קלינגר בהרכב, כשהחליט לפתוח עם אנתוני וארן במקום יאקוב סילבסטר המאכזב, לא השפיעו על המשחק ולמעט הזדמנות בודדת של מאור בוזגלו בתוך תוספת הזמן לא נרשמו אירועים מסוכנים ליד שערו של מחמוד קנדיל.

אוהדי בית
אוהדי בית"ר ירושלים. "יש עוד מה לשפר, אבל כל הכבוד" (מאור אלקסלסי)

בבית"ר מדברים על הבאת שני שחקני התקפה לחיזוק החלק הקדמי, כאשר הראשון צפוי להיות פרדי פלומיין הצרפתי, שחקנה של הפועל חדרה, שצפוי להיפגש ביום שלישי הקרוב עם ראשי בית"ר על מנת לסגור סופית את הצטרפותו באופן מיידי לקבוצה. למרות הפערים הכספיים שנתגלו בשיחות הראשוניות, בבית"ר הביעו אופטימיות שבפגישה הקרובה הכל יסגר ופלומיין יצטרף באופן רשמי לקבוצה, אחרי שעיסקת רכישתו כבר נחתמה מול חדרה בשבוע שעבר.

בבית"ר ינסו לחפש גם חלוץ נוסף, ישראלי או זר, כאשר שמותיהם של עדן בן בסט ובן שהר מהפועל באר שבע הוזכרו כמועמדים אם לא יגיע חלוץ זר.

לעומת האכזבה מהחלק הקדמי, קיבלו שחקני החלק האחורי שבחים ומחמאות לאחר שהקבוצה רשמה משחק נוסף ללא ספיגה. "נקודת האור היחידה שלנו מתחילת הסיבוב זו ההגנה שלנו, שסופגת הכי מעט בליגה ביחד עם מכבי תל אביב", אמרו בקבוצה. למעשה, בית"ר ספגה שער אחד בלבד בחמשת משחקי הליגה האחרונים, הרבה הודות ליכולת הטובה של צמד הבלמים טל בן חיים ואור זהבי והשיפור הניכר בכושרו של השוער איתמר ניצן.

בוזגלו וסירושטיין אתמול. אכזבה מהחלק ההתקפי (מאור אלקסלסי)
בוזגלו וסירושטיין אתמול. אכזבה מהחלק ההתקפי (מאור אלקסלסי)

מי שנראה אמש מתוסכל מאוד הוא הקשר ערן לוי, שהתחמם במשך דקות ארוכות ולבסוף לא שותף כלל. לוי כבר קיבל החלטה לעזוב את בית"ר והוא יעשה זאת אחרי פתיחת חלון ההעברות, לאחר שיבחר בין מספר הצעות שיש לו מכמה קבוצות בליגת העל. שחקן נוסף שיעזוב בוודאות הוא יעקב בריהון, שמאז סירובו להיכנס כמחליף בניצחון נגד הפועל תל אביב לפני כחודש לא נכלל יותר בסגל הקבוצה.

בתוך כך, ממתינים בבית"ר לתוצאות חקירת המשטרה בנוגע לקטטה בה היה מעורב הקשר אור אינברום לפני כשבוע, תקרית במהלכה נדקר מספר פעמים בירכו. אינברום שוחרר אמש מבית החולים להשגחה צמודה בביתו, כאשר הוא צפוי להיעדרות של לפחות שבועיים נוספים מאימוני הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי