צפו בתקציר: אספה חזר, אשדוד נפרדה ב-1:1 נגד רעננה

יצחק אספה
יצחק אספה | לירון מולדובן

הקשר שהיה מעורב בתאונה בספטמבר חזר היישר להרכב של נעים וזכה לדקות ראשונות, חברו גדי קינדה שב מהשעיה וגם כבש כבר בדקה הראשונה, אבל נועלת הטבלה ספגה מרגלי קייס גאנם (17), שהורחק בתוספת הזמן

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

תחת גשם שוטף באצטדיון הי"א, מ.ס אשדוד והפועל רעננה קיוו לשוב למסלול הניצחונות בקרב התחתית הלוהט, אבל נפרדו ב-1:1 שמשמעותו שיובל נעים וחניכיו נותרו במקום האחרון גם לאחר 17 מחזורים בליגת העל, בעוד מנחם קורצקי וקבוצתו טיפסו למקום התשיעי ושמרו על פער ארבע נקודות מהקו האדום.

מ.ס אשדוד צברה רק נקודה בחמשת המחזורים האחרונים וכחלק מהשיניים שביצע נעים בהרכב הוא השיב את יצחק אספה, שלמעשה שיחק לראשונה מאז תאונת הפגע וברח בספטמבר האחרון, ולצדו פתח גם גדי קינדה שלא שיחק מאז הושעה לפני כשבועיים – והאחרון גם היה מי שכבש כבר בדקה הראשונה, אחרי שנגח כדור מדויק מהרמה של עמראן אלקרינאווי שפרץ באגף שמאל.

רעננה, שבמחזור שעבר הפסידה 2:0 למכבי תל אביב וכך נעצרה אחרי שני משחקים ללא הפסד בליגה, חזרה למשחק במהרה: כדור קרן בדקה ה-17 הפך לערבובייה ברחבה, בסיומה קייס גאנם הכניע מקרוב את ג'ראפי ולמעשה כבר בשלב מוקדם של ההתמודדות קבע את תוצאת המשחק. גאנם גם הורחק בתוספת הזמן לאחר שחילץ כדור בגלישה במרכז המגרש, אבל טעות שיפוט גרמה לכך שנשרקה עבירה והוא ספג צהוב שני וכרטיס אדום.

אם אשדוד לא מסובכת גם כך בקצה הטבלה, היא גם איבדה בדקה ה-20 את הקפטן טום בן זקן שנפצע ובמקומו עלה פיליפ קנזביץ' ובדקה ה-85 גם יובל יעקובוביץ' נפגע והוחלף בדור גלילי. גם קורצקי נאלץ לבצע חילוף בעקבות פציעה, כשבדקה ה-72 הוחלף בן בנימין בשניר שוקר, 12 דקות בלבד לאחר שעלה מהספסל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי