בכר: "לא התפרקנו, בלתי נתפס שאנחנו לא מנצלים מצבים"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן ב"ש גיבה את שחקניו לאחר ה-3:1 לבני יהודה: "היינו יכולים לנצח בתוצאה גבוהה, אבל לא הרגנו את המשחק". על ספסול שהר: "עושה מה שנראה לי לנכון". אבוקסיס: "שאפו לכולם. רכש? נצרף שניים-שלושה שחקנים"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע כבר ראתה את עצמה חוזרת למקום השני בליגת העל ומנצחת משחק צמרת, אבל בהפסקה מיגל ויטור התלונן על כאבים והוחלף, בני יהודה הגיבה עם שלישייה בחצי השני והנחילה לאלופה הפסד צורם נוסף, 3:1 תחת גשם שוטף במושבה וברק בכר וחניכיו שוב בפיגור של ארבע נקודות מהמקום השני ויכולים למצוא את עצמם מחר (שני) במרחק 20 הפרש מהפסגה, אם מכבי תל אביב תנצח את מכבי נתניה.

כאמור להפסקה ירדה האלופה ליתרון אחרי שמרואן קבהא כבש כבר בדקה ה-12, אבל קרלוס קוויאר (55), מאוויס צ'יבוטה (70) ואשכנזי (90) הנחילו לבכר הפסד שני בשלושה משחקים, הפעם שעברה שנכנעה גם הייתה במשחק חוץ וגם ובו היא ספגה שלישייה, 3:0 ממכבי תל אביב, כששחקניו נראו כמי שנשברו מנטלית לחלוטין בעקבות השוויון.

ברק בכר נשאל אם הקבוצה התפרקה: "הפסדנו משחק שהיינו יכולים לנצח בתוצאה גבוהה. פתחנו מצוין ונראינו טוב מאוד, אבל ספגנו ממצב וחצי מול קבוצה יעילה מאוד. אנחנו לא יעילים כי לא ניצלנו את המצבים שלנו, זה סיפור המשחק".


"לא ניצלנו מצבים, זה סיפור המשחק" (דני מרון)

ההיעלמות אחרי שער השוויון: "לא נעלמנו, הגענו להמון מצבים ב-0:1. אני מסכים שאנחנו לא הורגים את המשחק וזה משהו בלתי נתפס שאנחנו לא מנצלים מצבים, אבל זה חלק מהכדורגל. השנה דברים הולכים יותר קשה ולא עושים משחקים קלים, ואז אחרי חצי טעות נענשים ומפסידים".

הוצאת בן שהר בפיגור והשארת בן בסט על הספסל: "אני עושה את מה שנראה לי לנכון. אין קשר לעדן בן בסט שמתאמן טוב. בעבר זה הצליח, היום לא".


אשכנזי חוגג, שהר מתקשה להאמין. ב"ש נותרה ללא חלוץ טבעי (דני מרון)

לקראת מכבי חיפה בשבת והמטרות להמשך: "אין משחקים קלים, אבל אם נשחק כמו ששיחקנו עד הגול הראשון או השני של בני יהודה אז אנחנו ננצח, אחרת לא ננצח. הליגה צמודה מהמקום השני ועד למטה, הכל פתוח וכל משחק הוא על שש נקודות".

לעומת זאת, המאמן המנצח יוסי אבוקסיס החמיא לשחקניו על השינוי במחצית השנייה: "פתחנו לא טוב, הפועל באר שבע פתחה בסערה וכבשה וקצת לא היינו מוכנים לזה, הם גם שינו לשלושה בלמים ולקח לנו כמה דקות להתארגן. גם בחצי הראשון הגענו לכמה מצבים – צ'יבוטה הגיע למצב יותר טוב מאשר בשער. היינו במשחק כל הזמן וגם בהפסקה דיברנו על זה שאפשר לחזור והשחקנים עשו חצי שני יוצא מן הכלל. שערים, פרגון, הגנה – מגיע שאפו לשחקנים על חצי שני מצוין".

פער ארבע נקודות מהפועל ב"ש: "לפני שבועיים אמרתם שאנחנו הולכים אליפות ואתם שמים אותנו במקומות מטורפים, אבל אנחנו שמחים על הדרך שלנו. היו שחקנים שפתחו היום לראשונה והם עשו את המקסימום, דור ג'אן נכנס מצוין. כל מי ששיחק עשה עבודה טובה".


צ'יבוטה ושחקני בני יהודה רצים לאבוקסיס בשער (דני מרון)

לקראת החלון בינואר: "נביא שניים או שלושה שחקנים וגם נשחרר שחקנים, כי השיטה שלנו (5-3-2) פחות מתאימה למספר שחקנים שלנו. אנחנו עובדים בלי רעש, אין וכתרות ושום דבר לא דולף, הכל נעשה בשקט וכשיגיע הרגע להביא שחקן טוב נעשה את זה, ואם לא אז נשתמש במי שיש. אני לא מביא בשביל להגיד הבאתי".

הקשר שלו עם צ'יבוטה ושועה: "השחקנים צריכים כיוון, דרך וביטחון והמאמן שלנו זה לכוון אותם. הם עושים את העבודה, הם השחקנים. מאוויס וירדן הם מוציאים לפועל וכשהם מקבלים ביטחון הם מחזירים".

אם יש עליהם לחץ: "לא ניצחנו בסך הכל משחק אחד ואני שמח שהרגענו את כולם. אנחנו כל הזמן נמצאים למעלה וזה טוב, אנחנו בעמדה טובה ואנחנו צריכים להמשיך אותה כי אנחנו רק באמצע הדרך. עשינו משהו יפה, אבל יזכרו לנו את הסוף ונצטרך להיות חדים ורעננים בחצי השני של העונה".

יובל אשכנזי הוסיף לדברי מאמנו: "אני שמח מאוד להבקיע, דמיינתי את זה הרבה מאוד זמן ויותר מכל אני רוצה להודות לשחקנים וליוסי אבוקסיס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי