האחים ניסנוב עוד יהיו אחראים לפירוק נוסף של הפועל ת"א

קובי רפואה ושרון ניסנוב
קובי רפואה ושרון ניסנוב | עדי אבישי

רפואה כבר התפטר פעם אחת וחזר, הפעם הוא פותח קדנציה חדשה במקום אופיר חיים שרק החליף אותו בסוף נובמבר. שרון ניסים על כל הטעויות האפשרות שעושים הבעלים, שנראים כמי שהתבאסו על שלא הופיעו בדו"ח המפרק

(גודל טקסט)

האחים ניסנוב מבהירים לנו שוב ושוב העונה עד כמה הם חסרי ניסיון. אם היו קוראים את ההיסטוריה ולומדים אותה היטב, הם היו מבינים שלאורך השנים כמעט תמיד אלו שהחליפו שלושה מאמנים בעונה אחת – אפילו שכאן זה מקרה שונה, כי רפואה פוטר וכעת חזר לתפקיד – סיימו אותה במקום שמוביל אל הליגה השנייה.

אם תחדדו את הזיכרון, אלו כבר הפיטורים השניים העונה, כי הרי קובי רפואה עזב וחזר ועזב, ועכשיו תורו של אופיר חיים לפנות את הכיסא שמונה משחקים אחרי שהתיישב על הספסל האדום, ואותו כאמור מחליף אותו רפואה שכבר פוטר. יש לי את התחושה שהאחים ניסנוב קצת התבאסו שהשם שלהם לא הוזכר בדו"ח המפרק, אז הם החליטו להוסיף נספח שעדיין לא נכתב, כי ההתנהלות שלהם, ההיסטריה, חוסר היכולת לעמוד בלחצים, עלולה להיות החותמת לעונת ירידה, כזו שתהיה אחראית על דו"ח המפרקים 2.

עם מינויו של אופיר חיים היה ברור שהכלים שעומדים לרשותו מאוד מוגבלים. כולם חיכו, ובצדק, לינואר לפתיחת חלון ההעברות שם ינסו לתקן את הכישלון בבניית הקבוצה. אני רוצה להאמין שאף אחד לא חשב שפתאום הפועל ת"א תיכנס לרצף ניצחונות, משום שאין לחיים כלים לעשות זאת. בנוסף, הוא גם טרם הוכיח את עצמו אפילו בזירה המקומית.


איציק ניסנוב. לרשות חיים עמדו כלים מוגבלים, ולחלון ינואר הוא לא הגיע (אודי ציטיאט)

עד כה הוכיחו הניסנובים שכל ההחלטות שלהם הן כאלה שנובעות משיקולים כלכליים גרידא, כמעט ללא מחשבה מקצועית. עכשיו יהיה זה רפואה שבמשחקו הראשון, בקדנציה הזו, יקבל את הקבוצה הכי "נוחה" שאפשר לקבל בליגת העל, את זו שלא מפסיקה לכבוש כמעט ולא סופגת וטרם הפסידה העונה: היריבה העירונית מכבי ת"א. בקיצור, המאמן החדש/ישן מקבל מתנה מהבעלים, שכנראה עדיין לא יודעים שבינואר קשה למצוא מציאות, בטח כשבאים רק עם העודף שנשאר מאוגוסט.


שרון ניסנוב ואופיר חיים. רק ב-26 בנובמבר הוא מונה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי