שינויים בהפועל ת"א: קלאודמיר סיכם, מוליץ' יימכר וגוטליב יישאר

קלאודמיר פריירה
קלאודמיר פריירה | אריאל שלום

חזרתו של רפואה אילצה את ראשי המועדון לעצור את המו"מ לצירוף ערן לוי, כשהמאמן הבהיר כי אינו מעוניין בשירותיו. הברזילאי של סכנין יחתום, הסרבי ישוחרר לנורבגיה אחרי הדרבי ושחקני הפועל ב"ש שוב בתמונה

(גודל טקסט)

יממה סוערת עברה אתמול (ראשון) על הפועל תל אביב, שתוך שעות ספורות הודיעה על פיטוריו של אופיר חיים ועוד באותו בערב על החזרתו של קובי רפואה לקדנציה נוספת במועדון בחוזה לעונה וחצי. לקבוצה לא נקבע אימון להיום והיא למעשה תפתח בהכנות לדרבי נגד מכבי תל אביב ביום שני הבא רק בשלישי, אבל מכיוון שמאמנה החדש-ישן הוא קובי רפואה שעזב רק לפני כ-40 ימים, הוא יודע היטב מה עליו לעשות בחלון ינואר כדי להוציא את הפועל תל אביב מקרבות התחתית.

למעשה שובו של קובי רפואה משנה את התוכניות המקצועיות שכבר תוכננו ואף בחלקן כבר החלו לרקום עור וגידים. תחילה, הקשר ערן לוי שהיה אמור להצטרף לבקשת אופיר חיים, לא יגיע למתחם חודורוב והמו"מ להחתמתו הופסק אתמול בערב. רפואה כבר דחה פעמיים מהלכים להחתמתו של ערן לוי וגם עתה הבהיר כי הוא לא מעוניין בקשר בית"ר ירושלים.

לעומת זאת, מי שכן צפוי להצטרף הוא הקשר הברזילאי קלאודמיר פריירה מבני סכנין, שכבר סיכם את תנאיו עד סיום העונה ובחוזהו תוכנס אופציה לעונה נוספת. הברזילאי יחתום כשחלון ההעברות של ינואר יפתח ביום שלישי, כשבני סכנין, בשורותיה כבר איבד את מקומו בהרכב, לא תעמוד בדרכו.


ערן לוי. המו"מ לצירופו הופסק בשל דרישת המאמן החדש-ישן (אודי ציטיאט)

השם החדש שהאדומים רוצים הוא חן עזרא, קשר הפועל באר שבע שכבר שיחק בעברו בהפועל תל אביב. עזרא מועדף על פני חנן ממן, ניב זריהן או עדן בן בסט, כולם שחקני האלופה שעשויים לעזוב בינואר את בירת הנגב. בהפועל תל אביב הבהירו: " אם אלונה ברקת וברק בכר ישחררו את הארבעה, שניים מהם יגיעו להפועל תל אביב".

בנוסף, בהפועל תל אביב אישרו כי החלוץ הסרבי פייסל מוליץ' העביר דרך סוכנו הצעה ממועדון נורבגי לרכוש אותו תמורת 250 אלף יורו. בהפועל תל אביב ציינו כי מוליץ' אמור לשחק בהרכב נגד מכבי תל אביב ויימכר במהלך השבוע הבא. בניגוד לחלוץ, בפגישה אמש בין ראשי המועדון לקובי רפואה סוכם כי הבלם אדי גוטליב לא יימכר במהלך ינואר. בימים הקרובים יעשה מאמץ להחזיר את עוזר המאמן נמרוד קוסטיקה, שיחליף את דן רומן.


מוליץ'. ההצעה מנורבגיה תתקבל לאחר הדרבי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי