בני יהודה תפנה לחנן ממן אם ישוחרר מהפועל ב"ש

חנן ממן
חנן ממן | דני מרון

לספורט1 נודע שהקשר נמצא בתוכניות של אבוקסיס: "פירקנו את האלופה עם שחקנים שאף אחד לא הכיר בתחילת העונה", אמרו במועדון על ה-1:3. צ'יבוטה זכה למחמאות על ביצוע מושלם, גם אשכנזי שכבש ורץ הכי הרבה במשחק

(גודל טקסט)

בני יהודה השיגה את אחד הניצחונות המרשימים שלה העונה כשפירקה 1:3 את האלופה הפועל באר שבע, אמש (ראשון) במושבה. לפני המשחק היה במאזנם של הכתומים רק ניצחון אחד בארבעת משחקי הליגה האחרונים ונדמה היה שהמומנטום הנהדר מהסיבוב הראשון מעט נעצר, אבל אתמול הראו השחקנים של יוסי אבוקסיס הרבה אופי כאשר הצליחו לחזור מפיגור עם שלושה שערים לרשתו של אריאל הרוש האורח.

לאחר שהתבססה במקום השני והכרטיס לפלייאוף העליון נראה מובטח כבר עכשיו, ינסו כעת הבעלים ברק אברמוב והמאמן יוסי אבוקסיס לצרף שניים או שלושה שחקני רכש, במטרה להרחיב את הסגל ולהגיע בכוחות רעננים לשלבים המכריעים של העונה. בבני יהודה ממתינים לראות מי השחקנים שישוחררו מהפועל באר שבע, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים מיד עם פתיחת החלון ואז יחלו במגעים עם שחקנים. לספורט1 נודע ששמו של חנן ממן, קשרה של הפועל באר שבע, נמצא ברשימות וייתכן שבימים הקרובים, אם אכן ישוחרר, תיעשה פנייה רשמית לנציגיו.

"יש פה חבורה של גברים שמחוברים ונותנים הכל על המגרש", אמר גורם במועדון. "שיחקנו בהרכב עם שחקנים שאף אחד לא הכיר כאן בתחילת העונה ופירקנו את האלופה עם כל השמות הנוצצים שלה. מי שיחק כאן? שי מזור, שון מלכה, אבישי כהן, שחקנים שלא ראו דשא העונה. תענוג לראות את הקבוצה הזו השנה, רק שנמשיך ככה", הוסיף הגורם.


"תענוג לראות את בני יהודה". חגיגה אחרי הניצחון על ב"ש (דני מרון)|

 
המפנה במשחק חל בסביבות הדקה ה-25, אחרי שהשופט אלון יפת הפסיק את המשחק בעקבות גשם עז וברד כבד. במהלך ההפסקה הקצרה אמר המאמן לשחקניו: "עכשיו תוכיחו לי ממה אתם עשויים ובואו נחזור כמו גברים". עם חידוש המשחק כעבור מספר דקות, השתלטו הכתומים על כר הדשא והצליחו במחצית השנייה להשוות ואף להפוך את התוצאה.

מאוויס צ'יבוטה, אחד ממצטייני המשחק שכבש את השער השני שהשלים מהפך, שיחרר המון אוויר אחרי שלא כבש בשבעת המשחקים האחרונים של הקבוצה. במחצית המשחק ולאחר שהחמיץ פעמיים בחצי הראשון, לקח אותו אבוקסיס לשיחה קצרה ואמר לו: "אתה אחד החלוצים הכי טובים בליגה. תישאר רגוע והגול יגיע. אני סומך עליך לגמרי". מיד לאחר שכבש את השער רץ הקשר לעבר מאמנו וחיבק אותו ממושכות, כשהוא על סף דמעות. "מאוויס אחד השחקנים הכי מוכשרים בליגה", אמר גורם בקבוצה. "ברגע שהוא מקבל בטחון וחופש פעולה, אתה מקבל ממנו תפוקה באופן קבוע וגם אתמול הוא הוכיח את זה".


צ'יבוטה. חזר להרעיד את הרשת וזכה למחמאות (דני מרון)

שחקן נוסף שבלט הוא הקשר יובל אשכנזי, שרץ אתמול 12 ק"מ, הכי הרבה במגרש והציג את אחד ממשחקיו הטובים העונה. אשכנזי גם כבש אמש את שערו הראשון העונה וכשנכנס לחדר ההלבשה, התקבל במחיאות כפיים ומקלחת של בקבוקי מים רבים שנשפכו לעברו.

אגב, נתון נוסף שמספר את סיפור המשחק, הוא ששחקני בני יהודה רצו במצטבר כחמישה וחצי קילומטרים יותר משחקני הפועל באר שבע, נתון שגם מראה על הכושר הגופני ומצבם הפיזי של שחקני הקבוצה. בשבת תתארח בני יהודה אצל הפועל רעננה, כאשר שי קונסטנטין ודולב חזיזה שסיימו לרצות עונשי הרחקה, צפויים לשוב להרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי