הבראן ואווסו עשויים לעזוב את אשדוד, סמילאניץ' ינחת בקבוצה

רומן הבראן
רומן הבראן | מאור אלקסלסי

במועדון הדרומי מאוכזבים מהתיקו נגד הפועל רעננה: "הייתה לנו הזדמנות ענקית לנצח וחבל שלא קרה", אמר יובל נעים. במועדון עשויים להחתים את הקשר הסרבי ואת קייטה. ליגאנה צפוי לפתוח במשחק נגד נתניה בשבת

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד לא הצליחה לחלץ את עצמה מהמקום האחרון בליגה אחרי שסיימה אתמול (ראשון) בתיקו 1:1 נגד הפועל רעננה באצטדיון הי"א. הקבוצה כעת נערכת לפתיחת חלון העברות הישראלי שייפתח מחר.

הקשר איסו לינגאנה אמור לקפוץ להרכב הפותח כבר בבכורה שלו במחזור הקרוב בחוץ נגד מכבי נתניה (שבת, 16:00, שידור ישיר בספורט3) ובתוך הימים הקרובים אמורים לנחות הקשר מילאן סמילאניץ' והחלוץ סייבו קייטה ששיחקו יחד עם לינגאנה בהפועל אשקלון.

על הכוונת בדרך החוצה נמצאים רומאן הבראן ולאונרד אווסו וייתכן שגם שחקן או שניים ישראלים ייפרדו מהקבוצה. המאמן יובל נעים אמר: "אתמול הייתה הזדמנות ענקית לנצח וחבל שלא קרה. המשימה מעכשיו היא להתחזק וליצור סגל שחקנים שבמשחקים הבאים יעשה תוצאות שיפתחו את המאבק בתחתית למהלך בו יהיו הרבה קבוצות מעורבות בו".


יעזוב את אשדוד. רומן הבראן (מאור אלקסלסי)

הקשר גדי קינדה שהיה אתמול מהבולטים בקבוצתו זכה לשבחים מראשי המועדון שציינו כי ביכולת בזכות המנהיגות של הקשר בן ה-25 הקבוצה לא תרד לליגה הלאומית.

בנושא שובו להרכב של המגן יצחק אספה הבהיר המאמן כי ההרכב נקבע על פי היכולת וההשקעה של כל שחקן באימונים ויצחק אספה המתאמן כבר שבועיים הוכיח כי הבחירה בו הייתה נכונה מקצועית. המגן הימני והקפטן טום בן זקן נפצע והוחלף אתמול יעבור בדיקה והוא יחד עם בן רייכרט בספק למשחק החוץ נגד מכבי נתניה.

שחקן בקבוצה: "אנחנו חשים את אי הנוחות בלהיות במקום האחרון בטבלה ולסחוב את כל הליגה על הגב. חובה לעשות תוצאה טובה נגד מכבי נתניה ואחר כך משחק העונה הראשון בתחתית באצטדיון הי"א נגד הפועל תל אביב".


בספק למשחק נגד מכבי נתניה. טום בן זקן (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי