בנימין לא צפוי לשחק נגד בני יהודה, סביר ייבדק

בן בנימין
בן בנימין | דני מרון

הפועל רעננה שוב נמנעה מהפסד נגד מ.ס אשדוד בזכות 1:1 בי"א, אבל במועדון חוששים ממצבם של השניים שנפצעו במהלך המשחק. נגוואקם מסרב בשלב זה לוותר על חוזהו לעונה הבאה

(גודל טקסט)

הפועל רעננה סיימה אתמול (ראשון) את משחק החוץ נגד מ.ס. אשדוד בתוצאת תיקו 1:1 ושמרה על ההישג המיוחד בו מעולם לא הפסידה למועדון מאשדוד. שחקנים בקבוצה ציינו כי החשוב הוא שפער ארבע הנקודות מבני סכנין וחמש מאשדוד, השתיים שמתחת לקו האדום, נשמר וזהו דבר שמעניק ביטחון לשחקנים לקראת המפגש הקרוב באצטדיון רמת גן נגד בני יהודה.

שחקן בקבוצה אמר לספורט1 לאחר המשחק: "לא היה קל לשחק במזג אוויר קשה ועל מגרש ספוג מים בתוך גשם וברד. הוכחנו שיש למאמן מנחם קורצקי חבורה של גברים וכך נמשיך קדימה". קורצקי ייאלץ להסתדר בשבת ללא הקשר האחורי בן בנימין, שנפצע שוב לאחר שנכנס כמחליף במחצית השנייה והוחלף כעבור 12 דקות. בן סביר נפצע אף הוא ויעבור בדיקות שבסיומן תתברר חומרת הפציעה. חלוץ הרכש יוג'ין אנסה יוכל להיות בסגל נגד בני יהודה ועשוי להיות משותף במשחק לאור ההרחקה בכרטיס אדום של קייס גאנם, שכבש אתמול את שער המשווה, אבל גם הורחק בתוספת הזמן.

בנוסף לאנסה שכבר צורף, קורצקי מבקש להחתים לפחות שני שחקנים נוספים והבדיקה בנושא נמשכת מהלך שממתין להתפתחויות של שחרור שחקנים מקבוצות שונות. הבוקר, לאחר שהתברר שהקשר ערן לוי לא יגיע להפועל תל אביב, יעשה מאמץ להביאו להפועל רעננה אם יוחלט לשחרר אותו. בקבוצה ממתינים גם לשחקן או שניים ממכבי חיפה, בהתאם לשחרורים שיבצע מרקו בלבול.

במועדון בודקים אפשרות לשחרר את החלוץ אריאל נגוואקם, שאינו מוכן בשלב זה לוותר על חוזהו לעונה הבאה. גורם במועדון אמר: "הבעלים אשר אלון מודע לסגל הקצר של הקבוצה והבחירה בשחקנים תעשה בשיקול דעת מקצועי. יש מעכשיו בליגת העל שלושה משחקים לא פשוטים נגד בני יהודה, בבית מכבי חיפה בחוץ והפועל באר שבע בבית שיקבעו עבור רעננה את מצבה בטבלה כשהתחתית מתחילה לבעור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי