פרסום ראשון: פייסל מוליץ' צפוי לעבור לבראן

פייסל מוליץ', רועי זיקרי
פייסל מוליץ', רועי זיקרי | דני מרון

חלוץ הפועל ת"א אמור לעזוב לסקנדינביה לאחר הדרבי נגד מכבי ת"א, כשהעונה בנורבגיה תיפתח רק בעוד כחודשיים וחצי וקבוצתו המיועדת תשחק בקיץ במוקדמות הליגה האירופית. האדומים דורשים עבור מכירתו 250 אלף יורו

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תחזור מחר (שלישי) לאימונים ואז תהיה זו הבכורה המחודשת של קובי רפואה כמאמן הקבוצה, לקראת משחקו הראשון בתפקיד החדש-ישן נגד מכבי תל אביב ביום שני. זה לא במקרה שחזרתו נעשתה רגע לפני הדרבי ופתיחת חלון ההעברות של ינואר, כאשר ראשי המועדון קיבלו מספר מדרישותיו והחלו בניסיונות לחזק את הסגל במהרה.

רק הבוקר פרסמנו לראשונה על כך שקלאודמיר סיכם את תנאיו במועדון, יעזוב את סכנין ויחתום בקבוצה בימים הקרובים, כשגם התקבלה החלטה להשאיר את אדי גוטליב כחלק ממאבקי ההישרדות ומנגד הופסק המו"מ לצירוף ערן לוי לדרישת המאמן, וכעת לספורט1 נודע גם יעדו הבא של החלוץ פייסל מוליץ'.

מוליץ' בן ה-24 כבר היה עם רגל וחצי מחוץ למועדון תחת רפואה, אולם מאז מינויו של אופיר חיים חזר לשחק, כבש והצהיר כי בכוונתו להישאר בקבוצה, אלא שחזרתו המהירה של רפואה לתפקיד והצעה שהביא החלוץ מבראן הנורבגית, תוביל ככל הנראה למכירתו לאחר הדרבי בשבוע הבא. האדומים דורשים עבור מכירתו 250 אלף יורו ובימים אלה מתנהל מו"מ בין ראשי בראן לסוכנו של החלוץ דודו דהאן וראשי האדומים.

בראן סיימה את העונה שעברה בנורבגיה במקום השלישי ועל כן תזכה להשתתף במוקדמות הליגה האירופית בעונת 2019/20. עונת המשחקים בנורבגיה תחל רק בעוד כחודשיים וחצי, כך שמוליץ' יוכל לעזוב במהלך החודש הקרוב ׁ(ועד סוף מארס אם יתארך המו"מ) ואף לזכות למנוחה לפני שיחל פרק חדש בסקנדינביה.


פייסל מוליץ'. צפוי להימכר לנורבגיה, כנראה אחרי הדרבי (דני מרון)

שערו היחיד של מוליץ' העונה בהפועל תל אביב היה במסגרת גביע המדינה ב-23.12, בניצחון 1:2 על הפועל קטמון, אבל מעבר לכך לא הצליח להשפיע. את העונה שעברה הוא החל בהפועל עכו, במדיה כבש שער אחד בגביע הטוטו ושער נגד מכבי חיפה בליגת העל, וכשעבר להפועל תל אביב בחלון החורף שעבר הוסיף שבעה שערים בליגה הלאומית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי