עומר גולן: "אני לא אתווכח עם לוזון, הוא עושה מה שטוב לקבוצה"

אבי לוזון, עומר גולן
אבי לוזון, עומר גולן | עדי אבישי

המנהל המקצועי של מכבי פתח תקווה אמר בראיון שלדעתו פיטורי אלישע לוי היו טעות: "היה צריך לחזק את הסגל ולתת לו עוד צ'אנס", אבל אופטימי לגבי מגמאדוב: "הגיע הזמן לתת לו עוד צ'אנס. יש הרבה תוכניות לחלון"

(גודל טקסט)

יממה אחרי פיטורי אלישע לוי, עדיין לא ברור לאיזה כיוון הדברים מתקדמים במכבי פתח תקווה. המאמן החדש מוראד מגמאדוב רק נכנס לתפקידו, וכעת מוטלת עליו ההוכחה כי הוא יכול להיות מאמן ראשי בקבוצה בסדר גודל הזה. המנהל המקצועי של המועדון עומר גולן התראיין היום (שני) לתכנית הספורט של רדיו 103FM ודיבר על היציאה לדרך חדשה של הקבוצה ועל הציפיות מהמאמן החדש.

"קשה מאוד להסביר מה קרה עם אלישע", אמר גולן, "היתה שיחה מאוד עניינית ביום ראשון, כשיצאנו מהשיחה אבי הרגיש שהוא לא מקבל וייב טוב מאלישע ולקח את ההחלטה בתור יו"ר. הוא לא בא עם ההחלטה לשיחה. המחשבה הראשונית היתה להיכנס לחלון נוכחי ולחזק את הקבוצה ורק אז לקבל החלטות. משהו גרם לו לעשות פניית פרסה".

דעתו האישית בנושא אלישע לוי: "באיזשהו מקום אני מסכים עם האמירה שהיה צריך לחזק את הסגל ולתת עוד צ'אנס, אבל לא יכול להתווכח עם ההרגשה של אבי לוזון ואני יודע שהוא עושה את מה שטוב לקבוצה".

גולן עם אבי לוזון.
גולן עם אבי לוזון. "הרגיש שהוא לא מקבל וייב טוב מאלישע" (עדי אבישי)

על מוראד מגמאדוב: "הגיע הזמן לתת לו את ההזדמנות. בכל שנה מחדש אנחנו אומרים שאולי זה לא הזמן שלו, אבל הוא כל כך הרבה שנים במערכת ויש לו הרבה ניסיון, הוא למד הרבה מהמאמנים שהיו פה ויש לו הרבה מאוד ניסיון כשחקן, אז החלטנו שזה הזמן הנכון. בכל פעם שאתה לוקח מאמן אתה באיזשהו מקום מהמר, יש הימורים יותר בטוחים ויש פחות אבל שום דבר לא מובטח. בעניין של מגמאדוב, אולי הוא יצליח לקחת את הצ'אנס שקיבל ויביא את מכבי פתח תקווה למקום טוב".

"מוראד לא ציפה להצעה", הוסיף גולן, "אבל מאוד שמח לקבל אותה. אין פה עניין כלכלי, לא חושב שהיו פערים כלכליים. האם הוא זמני? הוא כרגע מאמן ראשי, אנחנו לא מאמינים במאמנים זמניים".

היכולת בשבועות האחרונים: "אם היה פטנט לשפר את היכולת במיידי היינו עושים את זה, אבל מה שצריך זה להחדיר להם ביטחון, מישהו שייגע בהם באימונים. זה דור אחר שצריך לקדם אותו לאט לאט".

מוראד מגמדוב.
מוראד מגמדוב. "יש לו הרבה ניסיון כשחקן ומהמאמנים שעבד איתם" (עדי אבישי)

האם גיא לוזון יגיע בסיום העונה: "אני לא יכול להגיד לך מעבר למה שאני שמעתי מאבי לוזון על העתיד של מכבי פתח תקווה. גיא אמר שהוא לא רוצה לאמן בקבוצה. למגמדוב יהיה את כל הכלים להעביר את הדרך שלו בקבוצה".

על מנור סולומון: "אני מאמין שלא צריך להוריד אותו לספסל גם אם חלה התדרדרות ביכולת שלו, להפך – צריך לתת לו להשתפר ולהראות את מה שהוא עושה באימונים ולהגיד לו שאנחנו בוטחים בו".

חלון ההעברות: "אנחנו יודעים שאנחנו רוצים להתחזק ויודעים איפה, אנחנו רוצים חלוץ במקום חביבו שגמר את העונה, עוד שחקן לקישור ואם נצליח להביא עוד שני ישראלים שיעבו את הסגל ויתנו תחרות בספסל, אולי זה יעזור לקבוצה לרוץ קדימה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי