יובל נעים: "לא מבטיח שנישאר בליגה, אבל ניאבק עד הסוף"

יובל נעים
יובל נעים | דני מרון

מאמן מ.ס. אשדוד התראיין לרדיו 103FM ודיבר על מצב הקבוצה: "אנחנו תלויים בעצמנו, במיוחד אם נביא חיזוק. יש לנו צעירים שסך הכל נתנו הופעה טובה". על אספה: "אני מאמן ולא שופט, יש לנו סגל קצר ואין מה לעשות"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד אמנם החליפה מאמן לפני כחודש, אך הקבוצה עדיין מדורגת אחרונה בטבלה ואתמול (ראשון) סיימה בתיקו 1:1 עם הפועל רעננה שהשאיר אותה במקום האחרון ועם משחק ליגה שישי ברציפות ללא ניצחון. המאמן יובל נעים דיבר היום בתכנית הספורט של רדיו 103FM וסיפר על מצב הקבוצה והתוכניות לעתיד הקרוב והרחוק.

"אני לא מחפש תירוצים", אמר נעים על המשחק אתמול, "זה היה משחק שהיינו צריכים לנצח אותו. קבוצה שתוקפת וצריכה להבקיע חמישה שישה שערים אבל מבקיעה רק אחד ואז סופגת ממצב נייח, חייבת לנצח משחקים כאלה".

חיזוק בחלון ההעברות: "הקבוצה צריכה חיזוק ואנחנו נעשה אותו. אנחנו רק מחכים לדברים סופיים. מנחיתים בשבוע הקרוב כמה זרים שאנחנו רוצים לראות מקרוב ומדברים עם כמה סוכנים, מחכים שהקבוצות יודיעו את מי הן משחררות כדי להחתים".

האם הוא מרוצה מהקבוצה: "המטרה שלנו היתה מלכתחילה להגיע קרובים למצב הזה בינואר, לא בגללנו הגענו למצב הזה. אתמול שיחקנו עם הרבה מאוד צעירים שסך הכל נתנו הופעה טובה. אני בטוח שאם נביא את החיזוק שאנחנו רוצים נוכל להשתפר. רוצים לקחת רגע של מחשבה. אני משוכנע שתוך שבוע עד עשרה ימים נביא את השחקנים הזרים שאנחנו רוצים".

על שיתופו של יצחק אספה: "אני באופן אישי לא ישנתי לילות בגלל המקרה הזה, אירוע נורא שהלוואי שלא היה קורה. יצחק מתאמן איתנו כבר שלושה שבועות ומוכיח את עצמו, בגלל כל המצב והעובדה שאין לנו סגל רחב מדי החלטתי לתת לו לשחק. שאלתי אם יש אפשרות לתת לו לשחק ואמרו לי שכן אז נתתי לו לשחק, זה הכל. מבין את ההסתייגות מכל הנושא הזה, אבל אני בסך הכל מאמן ולא שופט. יש רגישות, אבל ככה זה ואין מה לעשות".

הציפיה להמשך העונה: "אני מאמין שנהיה במאבק הירידה עד הסוף. אם תסתכל על הטבלה תראה שהכל פתוח. אנחנו תלויים בעצמנו, במיוחד אם נביא חיזוק. לא מבטיח שנישאר בליגה אבל נהיה במאבק עד הסוף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי