תם הדיון הפירוק בהפועל חדרה, הראש בדיון ניהול תקין

הפועל חדרה
הפועל חדרה | דני מרון

העולה לליגת העל ניצחה את רשם העמותות ולא תפורק, בסוף החודש תקווה לקבל את הניהול התקין. הזרים החדשים נחתו, פלומיין ונציגי הקבוצה ייפגשו עם אנשי בית"ר ירושלים, איילון אלמוג עשוי לעבור בהשאלה

(גודל טקסט)

אנחת רווחה בהפועל חדרה לאחר יום סוער בבית המשפט המחוזי בחיפה שבסופו נקבע כי הקבוצה לא תפורק כפי שרצה רשם העמותות וכי חדרה לא תסבול מעונש הורדת תשע הנקודות. לאורך כל הדיון הבהיר השופט כי הוא מצדד בקבוצה ולא ראה צורך לגרום לפירוק של הקבוצה.

במהלך הפשרה שהושגה נקבע כי היו"ר אורן גולן ישמש כיועץ המקצועי של המועדון. ראוי לציין כי בשלב זה ימשיך גולן בתפקידו כיושב ראש ויעזוב אותו עד אשר תוקם ועדת האיתור שתקבע את חברי ועד המנהל החדש והיושב ראש החדש של המועדון. היושב ראש החדש צפוי להיות יקיר שוורץ.

אורן גולן אמר: "היה לנו מאוד חשוב להבהיר שהפועל חדרה עמלה קשה העונה בכדי להגיע להישגים מקצועיים ואין שום גורם שיכול להפריע לנו". במסגרת תפקידו החדש כיועץ המקצועי צפוי להיות גולן כסמכות המקצועית העליונה במועדון. אגב הדיון שנערך אתמול כלל לא עסק בנושא הניהול התקין ודיון כזה ייערך בסוף חודש ינואר בבית המשפט בירושלים. בחדרה מקווים כי גם שם בית המשפט יפסוק לטובתם משמע יאפשר להם לקבל את הכספים שהוקפאו בשנת 2018 כאשר מדובר בשבעה מיליון שקלים ותאפשר לקבל ניהול תקין גם בשנת 2019.


אורן גולן. ישמש כיועץ המקצועי של המועדון (103)

בתוך כך בקבוצה ממשיכים לעסוק גם בעניינים מקצועיים כאשר הקבוצה תחזור לאימוניה ותתחיל בהכנות למשחק בשבת מול בני סכנין. לאימונים יצטרפו צמד הזרים הנבחנים החדשים ז'ול אילוקיוג'ורג' פוצ'יבה.

כפי שפורסם לראשונה בספורט1 בחדרה החליטו גם להשאיל עד לסיום העונה את חלוץ בית"ר תל אביב רמלה איילון אלמוג. האחרון צפוי להיפגש עם ראשי המועדון ולסכם את תנאיו הכספיים כאשר מכבי תל אביב נתנה את האישור למעבר. שחקן נוסף שנמצא על הכוונת הוא הקשר עדן קארצב אבל מכבי תל אביב מעכבת את ההחלטה בנושא. במקביל ראשי הפועל חדרה ונציגיו של הקשר פרדי פלומיין ייפגשו במהלך היום עם ראשי ביתר ירושלים במידה ולהביא לסיכום העסקה.


ממשיך להיבחן בחדרה. ז'ול אילוקי (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי