קווין טאפוקו יעבור להפועל באר שבע לאחר המשחק נגד בני סכנין

קווין טאפוקו
קווין טאפוקו | אודי ציטיאט

הקשר הצרפתי ישחק את משחקו האחרון בהפועל חדרה בשבת נגד בני סכנין, ובראשון צפוי לערוך בדיקות רפואיות אצל האלופה. יוני אליאס יעשה את הדרך ההפוכה.

(גודל טקסט)

לאחר ההצלחה הגדולה מפתיחת העונה, הפועל חדרה עוברת מיני-מהפכה בחלון ההעברות של ינואר. הקבוצה כבר נפרדה מהקשר הצרפתי פרדי פלומיין שחתם אתמול (שלישי) בבית"ר ירושלים. בחדרה מרוצים מהעסקה לאחר שקיבלו את מלוא תג המחיר שעמד על כחצי מיליון דולר ועל פי ההסכם מול נציגיו של השחקן, חדרה קיבלה 60 אחוז ממכירת, הכרטיס משמע 375 אלף דולר. "הבאנו אותו ללא שום תמורה ומכרנו בסכום גדול אז עשינו עסקה מצוינת" אמרו במועדון.

היום (רביעי) הגיעו הפועל באר שבע והפועל חדרה להסכמות לגבי עסקת קווין טאפוקו, הקשר הצרפתי המוכשר. הקבוצות הגיעו להבנות על התנאים הכספיים, והאלופה נענתה לבקשת הפועל חדרה להפוך את המעבר לרשמי ביום ראשון, כדי שטאפוקו יוכל להתרכז במשחק נגד בני סכנין ביום שבת.

ההצעה האחרונה של אלונה ברקת עמדה על כ-450 אלף יורו כאשר בתחילה דרשו בחדרה כי יגיע שחקן בכיר בתמורה אך לאחר משא ומתן הוחלט כי יוני אליאס הצעיר יעשה את הדרך ההפוכה.


עשוי לסכם את תנאיו בהפועל באר שבע (אודי ציטיאט)

במקביל החלו אתמול להיבחן בקבוצה צמד הזרים החדשים ז'ול אילוקי וג'ורג' פוצ'יבה שנחתו ביום שני בישראל. האימון אתמול נערך במזג אוויר כבד ולא היה ניתן להתרשם מן השניים שיישארו בישראל עד סוף השבוע. ראוי לציין כי התנאים הכספיים עם השניים סוכמו ואם אביטן ייתן אור ירוק, השניים יחתמו בקבוצה. מעבר לכך במועדון רוצים להחתים שני שחקנים צעירים ממכבי תל אביב בדמותם של עדן קארצב ואיילון אלמוג. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר ניסו אביטן נפגש עם ראשי מכבי תל אביב וביקש להשאיל את השניים עד לסיום העונה.

מהצד השני נראה שחדרה תדלל מעט את הסגל לקראת הסיבוב השני. מי שעשויים לעזוב את הקבוצה הם עמית כהן, ויטלי גנון, עוז פרץ ודובב גבאי. האחרון אמנם נמצא בתוכניות של הצוות המקצועי אך חתם בתחילת העונה על חוזה מינימום עם שדרוג משמעותי בחודש ינואר. בחדרה סיפרו כי אין באפשרותם לשדרג את שכרו ואם גבאי יסכים להישאר בשכר דומה עד לסיום העונה אז הוא יישאר בקבוצה.


ייבחן בהפועל חדרה עד סוף השבוע. ז'ול אילוקי (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי