ערן לוי הושעה עד השבוע הבא, צפוי לעזוב את בית"ר

ערן לוי
ערן לוי | אודי ציטיאט

הקשר, שבמשחק האחרון בסכנין התחמם, כלל לא שותף והוחלט כי יעזוב במהלך חלון ההעברות הנוכחי, העניק ראיון ללא אישור בו גם ביקר בחריפות את המאמן ניר קלינגר ונאסר עליו להשתתף בפעילות הקבוצה

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים החליטו לפני כשבוע על כך שערן לוי יעזוב את המועדון במהלך חלון ההעברות שנפתח אתמול (שלישי), אבל הבוקר הגיעה תפנית לא צפויה מבחינתם בעלילה, כשהקשר התראיין ללא אישור, ביקר בחריפות את המאמן ניר קלינגר ועל כן הושעה עד יום שני בשבוע הבא.

תחת גיא לוזון, מי שפתח את העונה כמאמן בית"ר ירושלים ונטען כי לא הוא שצירף את החלוץ ממכבי נתניה, אלא בעלי המועדון משה חוגג, ערן לוי  שותף במרבית המשחקים, אם כי פתח רק פעם אחת, אבל תחת קלינגר הוא עוד פתח בשני המשחקים הראשונים ומאז דקות המשחק שלו הלכו וירדו עם הזמן, כשבמשחק האחרון בסכנין הוא התחמם וכלל לא שותף.

כאמור הרומן בין ערן לוי ובית"ר ירושלים צפוי להסתיים בימים הקרובים וככל הנראה בטונים צורמים. לוי עצמו חש מתוסכל מאוד בשבועות האחרונים ובשל העובדה שלא קיבל לדבריו הזדמנות ראויה להוכיח את יכולתו, הוא צפוי לחפש לעצמו כעת קבוצה חדשה, שתקלוט אותו לפחות עד סיום העונה הנוכחית. גם ללא קשר להגעתם של יוסי בניון ופרדי פלומיין, יישאר לוי מחוץ לסגל במשחק הקרוב נגד עירוני קרית שמונה, ביום ראשון בטדי, לאור השעייתו.


ערן לוי בשבת בסכנין. ימיו במועדון ספורים, ככל הנראה (מאור אלקסלסי)

בתוך כך, אתמול הצליחו במועדון לסמן וי גדול על אחד משחקני הרכש שהיו בראש הרשימה של הצוות המקצועי, עם החתמתו של פרדי פלומיין, קשרה הצרפתי של הפועל חדרה שנרכש בתמורה לחצי מיליון דולר וחתם לשלוש שנים וחצי בבית וגן. פלומיין עובר לבית"ר באופן מיידי ואף עשוי להיכלל בסגל הקבוצה למשחק נגד קרית שמונה. אחד הדברים שהעלו תהיות בסגירת העסקה, הוא הסכום הכספי הגדול, שיעבור לסוכניו של הקשר הצרפתי, כאשר חדרה עצמה תקבל נתח של כ-325 אלף דולרים עבור כרטיס השחקן והשאר סכום הנאמד בכ-175 אלף דולרים, מועבר כעמלות עסקה לסוכנים המעורבים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי