קצב: "מנור סולומון לא באמת עושה צבא, הוא לא מועיל"

מנור סולומון
מנור סולומון | אודי ציטיאט

סוכנו של כוכב מכבי פ"ת דיבר על המעבר המסתמן לשחטאר: "צה"ל זה הנושא הכי קשה, אנחנו תלויים בו". וגם: הסכומים ("זו לא עסקה קטנה"), המו"מ ("עדיין אין סיכום") והרצון של השחקן ("לעזוב בכל מקרה"). ראיון

(גודל טקסט)

גלעד קצב, סוכנו של מנור סולומון, שב לישראל אחרי הבדיקות הרפואיות באוקראינה לקראת המעבר הצפוי של ילד הפלא ממכבי פתח תקווה לשחטאר דונייצק ושפך אור על העסקה בתוכנית הספורט של 103FM.

איפה עומדים המגעים נכון לרגע זה: "מנור עוד לא סיכם, אבל יש רצון לעבור לשם. יש רצון של מכבי פתח תקווה ויש רצון של שחטאר. היינו בבדיקות שם במשך יום וחצי. מתנהל מו"מ בין הקבוצות, בינינו לבין שחטאר לגבי השכר וגם בנוגע לצבא – שזה העניין הכי קשה פה".

קצב הסביר: "מנור הוא לא ילד שאומר 'אני לא אעשה צבא'. רוצים לסגור את זה מול הצבא בצורה הטובה ביותר. הוא כבר משרת יותר משנה. שלוש שנים הוא לא יעשה בכל מקרה. עד שלא נסגור שם לא נגיש בקשה. יש את העניין הזה של עילוי, זה היה כבר עם בן שהר. בינינו, מנור סלומון לא באמת עושה צבא, הוא לא מועיל. יש עניין של דחייה מיוחדת או חופשה מיוחדת, אבל אנחנו תלויים בצה"ל. אנחנו צריכים להראות להם קודם כל שהוא חתם על חוזה".

הסכומים: "עסקה קטנה? שחטאר משלמת הרבה מאוד כסף על שחקנים. שישה מיליון יורו זו לא עסקה קטנה, אבל זה גם מועדון שמוכר שחקנים בסכומי עתק, יש להם הרבה כסף".


תלוי בצה"ל. מנור סולומון (אודי ציטיאט)

מדוע שחטאר: "היתרון הכי גדול של המועדון, כי בוא נהיה כנים שלא מדובר בספרד או אנגליה, היא שבכל שנה הוא בליגת האלופות ובליגה האירופית וזאת במה מצוינת לשחקנים".

רצונו של השחקן: "יש דיבור בין הקבוצות, אבל זה פחות עניין שלי. שחטאר רוצה לקנות את השחקן ורוצה להבטיח שיגיע אליה. היא לא תשלם שישה או שבעה מיליון ואז השחקן יישאר בצבא. היו לנו הצעות עם סכומים גבוהים יותר. הכסף הוא חשוב, אבל הוא לא הכל למשפחת סולומון. מנור לא מסכן, הוא ירוויח סכומים יפים אם הוא ישחק שם. הרצון שלנו בכל מקרה הוא לעזוב את פ"ת כדי לנסות להתקדם, מנור לא מספיק מתקדם בישראל".

מזג האוויר: "בקייב, חזרתי משם אתמול, היה מינוס 17 מעלות. מתחילים לשחק שם כשמזג האוויר שונה, כבר יותר נעים. אין ספק שקר, זו בעיה שיש להם פגרת חורף ואז הם מגיעים לצ'מפיונס כמו דוב, אחרי שלושה חודשים שהם לא עשו כלום. בקיץ הרבה יותר נורמלי שם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי