ערן לוי סיים את דרכו בבית"ר, אלמוג יירכש ויושאל לחדרה?

ערן לוי
ערן לוי | דני מרון

אחרי שהקשר הושעה למספר ימים, ספורט1 נודע כי עוד לפני שהתראיין ללא אישור גם ענה למאמנו: "הקבוצה נראית חושך ובכל זאת לא נותנים צ'אנס לאחרים". מגעים שקטים לרכישת חלוץ מכבי ת"א עבור למעלה ממיליון יורו

(גודל טקסט)

הנהלת בית"ר ירושלים הודיעה אמש (חמישי) כי ערן לוי מושעה עד יום שני. המשמעות המיידית היא שהקשר לא ייכלל כמובן בסגל למשחק נגד עירוני קרית שמונה, שיערך ביום ראשון הקרוב בטדי, אולם מעבר לכך נראה שלוי סיים את דרכו בקבוצה וכעת השאלה היא רק מתי יעזוב ולאן.

כבר אתמול בבוקר הושעה השחקן מפעילות הקבוצה לאותו יום, בשעות הלילה כאמור ההשעיה הוארכה, כל זאת בעקבות ראיון שנתן ללא אישור ובו תקף את המאמן ניר קלינגר והתבטא נגד המועדון. לוי נקרא למשרדו של היושב ראש אלי אוחנה, שהודיע לו שהוא מושעה.

מסתבר שעוד לפני הראיון התרחשה תקרית באימון של יום שלישי בין הקשר לבין המאמן ניר קלינגר – זה התחיל מהערה של קלינגר לעברו של לוי באחד המשחקונים והשחקן בתגובה סינן מספר מילים והגיב בתנועות זלזול כלפי המאמן. קלינגר קרא ללוי לשיחה שנערכה ביניהם בארבע עיניים, באחת מפינות המגרש ובה ביקש המאמן מהשחקן להירגע ולא לייצר כותרות או מהומה. כבר באותה שיחה, פתח לוי את אשר על ליבו ובין השאר אמר לקלינגר: "אתה לא מכבד אותי. הקבוצה נראית חושך ואני לא מקבל הזדמנויות. יש פה כאלה שהם באנקר בהרכב בלי קשר ליכולת שהם מציגים, למה לא נותנים צ'אנס גם לאחרים?".


לוי וקלינגר. לא רק הראיון יצר מהומה בבירה (דני מרון)

בקבוצה כאמור לא אהבו את התנהלותו של הקשר והוא הושעה עד יום שני. אחרי צירופם של יוסי בניון ופרדי פלומיין שחתם שלשום ואף ערך אימון בכורה עם הקבוצה, כבר ברור שלוי ידחק עוד יותר ברוטציה של קלינגר וספק אם בכלל יתלבש במשחקים הקרובים, גם בלי קשר להשעייתו. לוי, בכל מקרה קיבל החלטה לעזוב את בית"ר וכעת הוא שוקל הצעות אחרות שיש לו מליגת העל.

בתוך כך, הבעלים משה חוגג מעוניין לרכוש באופן מיידי את חלוץ בית"ר תל אביב/רמלה, איילון אלמוג ששייך למכבי תל אביב. על הכישרון הצעיר הוצב תג מחיר של למעלה ממיליון יורו ומתנהלים מגעים שקטים כדי להוציא את העסקה לפועל. לספורט1 אף נודע שאתמול בלילה נערכה שיחה בין אלי אוחנה ליו"ר הפועל חדרה אורן גולן, בה הבטיח אוחנה כי אם בית"ר תרכוש את השחקן, הוא יושאל לחדרה עד לסיום העונה. חדרה מאוד רוצה את השחקן ועל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי