בני סכנין תפנה לגבי אופיר מזרחי, גם זנטי מועמד

אופיר מזרחי
אופיר מזרחי | ערן לוף

תורג'מן מאמין כי שני קשרי מכבי חיפה יהוו תוספת כוח משמעותית אם יצטרפו, אבל במקרה של הקשר הצעיר לא מוכן להתחייב על כמות הדקות להן יזכה. עותמאן לא צפוי לשחק מול חדרה

(גודל טקסט)

נראה שבני סכנין תהיה אחת הקבוצות הפעילות ביותר במועד ההעברות הקרוב. מזה תקופה שבמועדון מדברים על כך שמספר שחקנים יצטרפו בחלון ינואר, במקביל גם מספר שחקנים יעזבו והראשון שכבר נפרד הוא קלאודמיר פריירה שחתם בהפועל תל אביב.

כעת נראה כי את המועדון יעזוב גם המגן אמיר נאסר, שהגיע בתחילת העונה ולא זוכה לדקות. כפי שפרסמנו, בנוסף לכל גם החלוץ מוחמד כליבאת עשוי לעזוב להפועל רעננה שמעוניינת בשירותיו, וייתכן שתתבצע עסקה שבמסגרתה המגן עמנואל אמבולה יצטרף לסכנין, שמחפשת עוד חיזוק לחלק ההתקפי.

השם החם שעלה בסכנין הוא של אופיר מזרחי ממכבי חיפה, אליו יפנו במועדון בקרוב. המאמן עמיר תורג'מן מעוניין בשירותיו של קשר שיכול להוות חלק משמעותי בחלק השני של העונה ובמועדון אמרו על כך: "נעשה הכול כדי להביא אותו, נקווה שיסכים להצטרף". שחקן אחר ממכבי חיפה שעלה כמועמד הוא עמית זנטי, אבל נראה כי תורג'מן לא יסכים לדרישת הירוקים שעל פי הסכם הוא יהיה מחויב לזכות לדקות.

בינתיים, הקבוצה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול הפועל חדרה ובאימון האחרון ערך תורג'מן אסיפת וידאו עם קטעים מהמשחק נגד בית"ר ירושלים. המגן עלי עותמאן ערך אימון בצד וצפוי להיעדר מהמפגש.


עותמאן. צפוי להיעדר מהמשחק הקרוב (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי