קורהוט בדרך החוצה מבאר שבע, טאהא האריך חוזה בשנתיים

מיהאי קורהוט
מיהאי קורהוט | דני מרון

המגן ההונגרי קיבל אור ירוק לסכם את תנאיו באריס סלוניקי, ייתכן שהאלופה תפנה לאקס בן תורג'מן. הבלם ימשיך במועדון עד עונת 2021/22: "החלטה קלה". בכר לקראת מכבי חיפה (שבת ב-20:30, ספורט4): "נצטרך להוכיח"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ומיהאי קורהוט קרובים לפרידה בהסכמה. הערב (חמישי) הושגו הבנות עקרוניות על עזיבתו של המגן ההונגרי שעשוי לעבור לאריס סלוניקי. ברגע שהעסקה תיסגר, תוכל באר שבע לקדם את המהלכים לצירופו של זר נוסף, כנראה בעמדת החלוץ.


קורהוט קיבל אור ירוק לסכם את תנאיו בקבוצה היוונית, בידיעה שיהיה עליו לעבור בהצלחה בדיקה רפואית. כזכור, לפני סגירת החלון של ספטמבר היה ההונגרי מועמד לקבוצה בקפריסין, אבל באותה נקודת זמן לא השלים את תהליך השיקום לאחר הניתוח שעבר בברכו. אם וכאשר תושלם עזיבתו של קורהוט, תישאר באר שבע עם מגן שמאלי אחד בלבד, וייתכן שתיעשה פנייה לבן תורג'מן מבני יהודה, ששיחק בבירת הנגב ואף היה שותף לזכיה באליפות הראשונה. עוד קודם לכן הודיעה האלופה על הארכת חוזהו של בלם הקבוצה, לואי טאהא, עד עונת 2021/22.


בתוך כך, מוכה וחבולה אחרי שמשחק חוץ שני ברציפות ספגה שלישייה, תחילה ממכבי תל אביב ובשבת מבני יהודה, הפועל באר שבע העבירה הילוך בהכנות לקראת המשחק בשבת נגד מכבי חיפה (20:30, ישיר בספורט4) והערב קיים המאמן ברק בכר מסיבת עיתונאים.


מכבי חיפה תגיע לטרנר במומנטום שיא כידוע, אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים תחת מרקו בלבול, והשתיים עם עם 25 נקודות כל אחת, כשלאלופה יתרון רק בזכות הפרש שערים עדיף – גם הוא עשוי להימחק אם תפסיד בביתה. מי שייעדרו בוודאות מהמשחק בשורות הפועל באר שבע הם אריק סאבו שהורחק בבית הדין על התנהגותו במשחק מול מ.ס אשדוד וכן בן ביטון שצבר חמישה כרטיסים צהובים. מיגל ויטור, שנפגע והוחלף נגד בני יהודה, נמצא בספק.




בדרך לסלוניקי. מיהאי קורהוט (דני מרון)


ברק בכר התייחס בפתיחת מסיבת העיתונאים לטאהא שכאמור האריך את חוזהו: "הוא הפך להיות בורג משמעותי. לואי הוא מנהיג, אחד הקפטנים שלנו ואני שמח שהוא ממשיך איתנו". טאהא עצמו סיפר: "זו אחת ההחלטות הכי קלות בקריירה שלי. כל הצוות מעריך אותי ואני אותו. אני אוהב ומעריך את הפועל באר שבע. השגתי הרבה מטרות וחלומות – כמו לזכות בתארים ולשחק בזירה האירופית. אני שמח, נרגש ואעשה את כל מה שאני יכול על מנת להחזיר למועדון. הקהל שלנו איתנו גם כשהולך קשה ואנחנו נחזיר לו על כך".


ברק בכר התייחס לחודש ינואר: "הכל תירוצים. כל שחקן שעולה לכר הדשא הוא מקצוען שצריך לעשות את הטוב ביותר ללא קשר לשמועות. אין יותר מידי בלאגן סביב הקבוצה. האימונים טובים, האווירה טובה וכולם באים ונותנים את הכל. אין לי תלונה אחת על אף שחקן. דברים קורים. אנחנו עושים משחקים טובים ואז משהו קורה ואנחנו לא מצליחים לנצח. היו לנו 60 דקות מצוינות מול בני יהודה והיינו צריכים להוביל 0:2 ו-0:3. זה לא מצדיק הפסד, אבל אני בוחר לקחת את הדברים הטובים. אנחנו צריכים להמשיך עד שזה יתחבר לנו".


שחקני הרכש שהגיעו בקיץ: "דברים לא הולכים כמו שאנחנו רוצים מבחינה מקצועית. כשלא הולך, זה נראה כאילו עשינו טעויות. אנחנו הולכים לעשות שינויים ולנסות לבנות משהו יותר יציב לקראת השנים הבאות, וזו המטרה שלנו כרגע".


על ניב זריהן: "איזה קרדיט הוא קיבל בדיוק? אני לא ראיתי יותר מידי קרדיט. שחקן צריך לקבל דקות בשביל להוכיח את עצמו, ויכול להיות שהוא יקבל את הדקות האלה בהמשך".


הסגל הרחב: "תלכו למשחקים האחרונים שלנו, עשינו לא מעט חילופים בדקה ה-30 ושום דבר לא מאולץ. אם אני מרגיש שזה נכון לעשות שינוי, אני עושה. כל עניין לגופו וכל משחק ואיך שהוא מתפתח".



בטוח בעצמו? ברק בכר (ערן לוף)


היכולת: "גנבת דעת? אני משקר? אני לא אומר שאני שמח ושהתוצאות טובות. אני לא בורח מאחריות. כאשר אנחנו מקבלים שלישייה במשחק כזה טוב, ברור שצריך לבדוק מה לא עובד, אבל אני אני כן חייב להסתכל גם על הדברים הטובים במטרה למנף אותם ולתקן את מה שעובד פחות טוב".


המשחק נגד מכבי חיפה: "כל קבוצה שרצה יותר, יש לה סיכוי גבוה לנצח. צריך לרוץ נכון ועל זה אנחנו עובדים לאחרונה, על קצב גבוה יותר באימונים וברגע שנצליח להביא את זה, נראה שינוי גם בתוצאות. כל משחק כרגע הוא על יותר מ-6 נקודות. הכל קרוב והכל צמוד בטבלה, יש תחרות על הפלייאוף העליון ואנחנו מודעים לחשיבות המשחק. מכבי חיפה נמצאת במומנטום מצוין עם קהל והתלהבות, נצטרך להוכיח שאנחנו מספיק טובים בשביל לנצח".


הביטחון העצמי שלו ושל השחקנים: "הביטחון שלי גבוה מאוד, אני מאוד מאמין במערכת ובשחקנים ושום דבר לא נובע מחוסר ביטחון. הייתי שלם מאוד עם כל מה עשיתי נגד בני יהודה, לפעמים לא הכל מצליח".


משחק הגביע נגד מכבי נתניה: "אני לא אעשה שום שיקול. המשחק מול מכבי חיפה הוא הכי חשוב כרגע. כשעושים שיקולים אתה מפסיד מכל הכיוונים, כבר למדתי את זה. אנחנו נעלה בשבת בהרכב הכי חזק ורק אחרי זה נתפנה ליום שלישי".

 
 


זוכה להערכה בבאר שבע. לואי טאהא (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי