איינבינדר: "יכול להיות שהסגל שלנו גדול מידי, אבל זה ישתנה"

דן איינבינדר
דן איינבינדר | אודי ציטיאט

הקשר דיבר לקראת משחק הליגה נגד קריית שמונה (ראשון ב-20:30, ספורט1): "לפעמים בטדי אנחנו רוצים יותר מידי". על ערן לוי שהושעה: "סבלנו במהלך העונה מכל מיני רעשי רקע". בניון ופלומיין: "כיף גדול שהצטרפו"

(גודל טקסט)

אחרי התיקו המאכזב בסכנין והשעייתו של ערן לוי מהקבוצה, בית"ר ירושלים הלחוצה תארח ביום ראשון (20:30, שידור ישיר בספורט1) את קריית שמונה באצטדיון טדי בידיעה שכל תוצאה פרט לניצחון תעלה את מפלס הלחץ ותסבך את הקבוצה עוד יותר במאבקי התחתית.

דן איינבינדר התייחס לסאגת ערן לוי: "במהלך העונה סבלנו מכל מיני רעשי רקע. אנחנו השחקנים צריכים להתרכז רק בצד המקצועי ואיך להביא תוצאות טובות יותר, שאר הדברים זה התעסקות של הצוות המקצועי. ערן הוא חבר שלנו לקבוצה ואנחנו לא לוקחים שום צד. ערן שחקן מצוין והוא ינסה לתרום גם אחרי זה כמו שכולם ינסו. אנחנו לא מתעסקים בזימונים לוועדת משמעת".

על המאזן השלילי בטדי: "זה לא סוד שלא הולך לנו בבית. קרית שמונה קבוצה טובה שיודעת לבוא להשיג תוצאה. לפעמים בטדי אנחנו רוצים יותר מדי ונצטרך לבוא מאוד מרוכזים".


יעזוב את בית"ר ירושלים. ערן לוי (מאור אלקסלסי)

שחקני הרכש שהצטרפו: "זה כיף גדול שבניון ופרדי פלומן הצטרפו. פרדי איכותי והוא יעזור לנו, על יוסי אני לא צריך לדבר בכלל. ככל שיהיו לנו כמה שיותר שחקנים איכותיים וטובים זה רק יעזור לנו. בית"ר זה מועדון גדול עם שאיפות גדולות ואנחנו צריכים סגל רחב ואיכותי. התחרות רק תעשה טוב לכולם".

על הסגל הרחב: "יכול להיות שכרגע יש סגל שהוא קצת גדול מדי, אך אני מאמין שעד סוף החלון דברים עוד ישתנו וגם הסגל ידולל. אני חושב שחדר ההלבשה עבר שינוי חיובי ואנחנו לא נותנים לדברים להשפיע. העתיד שלי? אני מודה על הרגע שהמועדון החליט להחזיר אותי ולא נראה לי שבמתכונת הנוכחית אני ארצה לעזוב עד לסוף הקריירה".

לסיום התייחס הקשר לשינויים שעשה משה חוגג במועדון: "באנו לכאן לחלק את כרטיסי הבית"ריסט שנרכשו. זה כיף ומרגש להיות כאן, לראות את השינוי שעובר על המועדון והדברים שנוספו לו, זה מאוד משמח. גם אני עשיתי בית"ריסט".

יפרוש בבית"ר? דן איינבינדר (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי