חוזז צפוי לפתוח נגד פ"ת, קדוש מועדף על פני שטקוס

רן קדוש
רן קדוש | מאור אלקסלסי

מימר מתכוון לתת לרכש החדש הזדמנות בהרכב כבר בשבת. בקבוצה עדיין לא החליטו בנוגע לשוער אך מבהירים: "נעדיף לתת הזדמנות לשוער מצוין שמחויב לקבוצה". כץ ישוחח עם פלקושצ'נקו בכדי להשאירו עד סיום העונה בכרמל

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תארח מחר (שבת, 18:15, שידור ישיר בספורט3) את מכבי פתח תקווה ובמועדון מקווים לחזור למסלול הניצחונות לאחר שלוש תוצאות התיקו הרצופות. במהלך השבוע שוחח המאמן שרון מימר עם שחקניו וביקש מהם לשמור על ריכוז במהלך שתי המחציות. "יש משחקים שאנחנו טובים במחצית הראשונה אבל אז יש ירידה במחצית השנייה, או להפך. רק אם נהיה יציבים ומרוכזים בשתי המחציות, נחזור לנצח", אמר המאמן.

מימר לא צפוי לבצע שינויים משמעותיים בהרכב, אבל נראה כי בכל זאת יבצע שינוי בעמדת השוער כאשר רן קדוש יפתח על חשבונו של ארנסטס שטקוס שחתם השבוע בבית"ר ירושלים וגרם לזעם רב בקרב אנשי מחזיקת הגביע. "אם הראש של שטקוס כבר לא פה, נעדיף לתת הזדמנות לשוער מצוין שגם מחויב לקבוצה", אמרו בחיפה. בכל מקרה, ההחלטה הסופית תתקבל לאחר האימון המסכם.

מי שעוד צפוי לפתוח הוא שחקן הרכש החדש מתן חוזז שחתם במהלך השבוע. חוזז מרשים באימונים וגם במשחק אימון מול קבוצת הנוער שנערך ביום רביעי, בו גם כבש שער. חוזז יפתח על חשבונו של נס זמיר שנפצע בשבוע שעבר ותחילה חשבו כי ייעדר שבועיים, אך ערך אתמול אימון מלא ויהיה בסגל למשחק.

במועדון עוקבים אחר התפתחויות בגזרתו של הקשר מקסים פלקושצ'נקו, לו יש תג מחיר בגובה 420 אלף יורו בכדי לעזוב את הקבוצה. הקשר מבוקש בכל הקבוצות הגדולות, אך טרם התקבלה הצעה רשמית בנושא. הבעלים יואב כץ מתכוון לשוחח עם השחקן במטרה לבקש ממנו להישאר בכרמל עד לסיום העונה ולעצור את כל חרושת השמועות במועד ההעברות הקרוב.

הרכב משוער: רן קדוש, דור מלול, ריקי מיטרבסקי, גבריאל תמאש, שון גולדברג, רסמוס סיוסטדט, גל אראל, מקסים פלקושצ'נקו, גילי ורמוט, מתן חוזז, בן אז'ובל.


פלקושצ'נקו. כץ ישכנע? (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי