רעננה הגיעה לסיכום עם החלוץ מרטין זמאן מויקטוריה פלזן

שחקני הפועל רעננה
שחקני הפועל רעננה | אריאל שלום

הקבוצה של מנחם קורצקי מצפה לתשובתה של הקבוצה הצ'כית. ברעננה מקווים שחלק מהפצועים יעברו מבחן כשירות ורוצים לנצח את בני יהודה כדי לפתוח פער מהתחתית. יוג'ין אנסה צפוי לערוך בכורה

(גודל טקסט)

הפועל רעננה תארח מחר (שבת) באצטדיון רמת גן את בני יהודה, כשבמועדון רוצים להתקדם לעבר מרכז הטבלה ולפתוח פער מהקבוצות שנמצאות מתחת לקו האדום. בקבוצה מסבירים: "לאחר ההדחה מגביע המדינה הכול מכוון לליגת העל. אחרי בני יהודה יש לנו שני משחקים נגד קבוצות נוספות מהצמרת, מכבי חיפה והפועל באר שבע, וחובה להוציא נקודות מחר".

הקבוצה מנהלת משא ומתן מתקדם להחתמתו של החלוץ מרטין זמאן ששיחק בשנים האחרונות בקבוצת ויקטוריה פלזן מצ'כיה. זמאן בן ה-29 סיכם את תנאיו ואם יהיה הסכם מול המועדון הצ'כי שקיבל הצעה גם ממועדון נוסף בסקוטלנד, הוא ינחת בארץ בימים הקרובים.

המאמן מנחם קורצקי יחסר מחר את החלוץ קייס גאנם שהורחק בכרטיס אדום אחרי שכבש בתיקו 1:1 נגד מ.ס. אשדוד בשבוע שעבר. הקבוצה סובלת מרשימה של שחקנים פצועים הזקוקים להחלמה והתאוששות שכוללת את בן בנימין, שניר שוקר, בן סביר ובן והבה.

בקבוצה מקווים כי לפחות אחד או שניים משחקנים הפצועים יצליחו לעבור את מבחן הכשירות ויעמדו לרשותו של מנחם קורצקי למשחק. בסגל הרחב יהיה חלוץ הרכש יוג'ין אנסה, שיערוך את הופעת הבכורה שלו ברעננה. במועדון בוחנים הצעה של בני סכנין לרכוש או להשאיל את המגן השמאלי עמנואל אמבולה.

הקשר אור דסה אמר לקראת המשחק: "אנחנו נערכים כמו לכל משחק בליגה וכמובן שיש את הדגשים של מנחם קורצקי. יש ברעננה חדר הלבשה מגובש ושמח ואנחנו יודעים להתמודד עם חוסרים ופציעות. נגיע ברמת המוכנות הכי גבוהה נגד בני יהודה".


אור דסה. "יודעים להתמודד עם חוסרים ופציעות" (אריאל שלום)

הרכב משוער: אסף צור, עדי נמני, בן והבה (באסל טאהא), עידו לוי, ירדן כהן, אביחי ידין, מירקו אורמוש, אור דסה, כארם ארשיד, יואב תומר, יוג'ין אנסה (אריאל נגואקם).
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי