מכבי תל אביב ממתינה להחלטת גולדהאר בנוגע לאלמוג

אילון אלמוג
אילון אלמוג | אודי ציטיאט

הבעלים, יחד עם אנג'לידיס ומנספורד, צפויים לקבל חוות דעת מקצועית מואן לובן, ולהחליט לפיה אם למכור את החלוץ הצעיר לבית"ר. "לא שוכחים את הפספוס שהיה עם אצילי ושועה", אמר גורם במועדון

(גודל טקסט)

ההצעה של בית"ר ירושלים לרכוש את אילון אלמוג המושאל ממכבי תל אביב לבית"ר תל אביב/רמלה הפתיעה את ראשי המועדון הצהוב, מאחר שמדובר בסכום ענק עבור שחקן שלא משחק העונה בליגת העל. במכבי תל אביב אישרו לאלמוג לשוחח עם בית"ר ירושלים, כשנכון להיום ההצעה עומדת על מיליון וחצי יורו לרכישת חצי מכרטיס של השחקן.

המהלך נידון עכשיו במכבי תל אביב ועובר דרך הבעלים מיץ' גולדהאר, יד ימינו ג'ק אנגלידיס והמנכ"ל בן מנספורד. ראשי המועדון אמורים לקבל את חוות הדעת המקצועית על אילון אלמוג מהמנהל המקצועי של מחלקת הנוער, פטריק ואן לובן, שאמור להבהיר אם מדובר בשחקן שהוא כישרון ענק ויוכל להגיע בתוך שנה או שנתיים להרכב הקבוצה הבוגרת.

"במועדון לא שוכחים את הפספוס המקצועי הענק שהיה עם עומר אצילי ולאחרונה מול ירדן שועה שני שחקנים שמכלול השיקולים לא טופלו נכון", אמר גורם במכבי תל אביב. "לפרשות אצילי ושועה יהיו כאן שיקולים רחבים, אבל הסכום הכספי מהווה שיקול חשוב כי בסכום הזה יהיה אפשר לצרף חלוץ זר כולל משכורתו למשך יותר משנתיים".


אלמוג. במכבי תל אביב לא רוצים לחזור על מקרי אצילי או שועה (אודי ציטיאט)

המאמן ולדימיר איביץ' שוקל את סוגיית החתמתו של חלוץ זר בעמדה של איתי שכטר והסיכוי שיגיע זר גבוה מהאפשרות שהסגל לא יתחזק כשהקשר אורוש ניקוליץ' כשיר לשחק ולהיות כבר בסגל נגד הפועל תל אביב ביום שני. המגן השמאלי אנריק סבוריט שלא התאמן עד עכשיו בשל פגיעה בקרסולף ינסה לשוב לאימונים בהדרגה כדי שלא לפספס את הדרבי.

בצוות המקצועי יחליטו עד אחרי האימון המסכם ביום ראשון אם להעדיף בהרכב את מאור קנדיל או יונתן כהן, כשגם אפשרות ששרן ייני ישחק בצד שמאל וז'איר אמדור יחזור להרכב לצדו של שחר פיבן. החלוץ איתי שכטר יחמיץ את משחק גביע המדינה ביום חמישי נגד הפועל עכו בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי