ממן עשוי לפתוח נגד מכבי חיפה, גם יוספי תורגל בהרכב

חנן ממן
חנן ממן | דני מרון

הפועל ב"ש השלימה את ההכנות לקראת המשחק נגד הירוקים (שבת, 20:30 בספורט4), החלוץ של קבוצת הנוער נוסה על ידי בכר בחלק הקדמי כמו גם הקשר שצפוי לעבור לאחת החיפאיות. ויטור לא צפוי לשחק, אלו יחליף את ביטון?

(גודל טקסט)

לפני מספר שבועות הוא צד את עיניו של ברק בכר, אתמול (חמישי) הוא בא על שכרו – הפועל באר שבע החתימה אותו לארבע וחצי עונות. נא להכיר: תומר יוספי, חלוץ בן 18, בוגר מחלקת הנוער המקומית, ומי יודע אולי גם "הגרסה הבאר שבעית של ירדן שועה". יוספי מתאמן עם הבוגרים כבר תקופה ארוכה יחסית, ובחודש שעבר כבש את אחד השערים ב-1:4 המפתיע של הנוער על הקבוצה הבוגרת.

לקראת המשחק מחר מול מכבי חיפה (20:30, ישיר בספורט4), נבדקו הרכבים שונים, ובאחד מהם תורגל יוספי. בצוות המקצועי נוטים לבצע מספר שינויים בעקבות ההפסד 3:1 לבני יהודה. בן ביטון, שנעדר מהמשחק האחרון בגלל פציעה, ייעדר גם מחר, הפעם בגלל צהובים. דור אלו החלים מפציעה ארוכה ומועמד לתפוס את מקומו של ביטון. מיגל ויטור סובל מרגישות באזור המפשעה, ובמרכז ההגנה מתוכננים לפתוח לואי טאהא וחאתם אלחמיד. אחרי הארכת חוזהו של טאהא בשנתיים נוספות, נבחנת גם האפשרות לצ'פר את אלחמיד בחוזה משודרג לטווח ארוך.

וחזרה לדשא: חנן ממן חוזר לתמונת ההרכב, כשברקע גוברות ההערכות שאחת החיפאיות תצרף אותו בחלון ההעברות. אריק סאבו המורחק יחמיץ את ההתמודדות, ויעמוד לרשות הקבוצה בשמינית גמר הגביע, בשלישי הקרוב נגד נתניה. לפני המשחק יתקיים טקס שבו תוענק תשורה לגיא חיימוב, שוער הקבוצה בשנתיים האחרונות.


יזכה לדקות לאור חמשת הצהובים שספג ביטון? אלו (אודי ציטיאט)

ובתוך כך פועל המועדון בשיתוף המשטרה לאיתור אוהדים ירוקים שרכשו כרטיסים ליציעי הקבוצה המארחת, בנוסף לאחד האוהדים שזוהה ונשללה ממנו האפשרות להיכנס מחר לתחומי טרנר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי