אוהדי בני יהודה מחו נגד אברמוב: "זה לא ישבור אותי". צפו

אבוקסיס, אברמוב
אבוקסיס, אברמוב | דני מרון

חלק מהקהל הכתום מחה נגד הבעלים שמכר את ירדן שועה במהלך ה-0:0 נגד הפועל רעננה. הבעלים: "אני יכול להבין את הכעס שלהם". אבוקסיס: "אין לנו שליטה על אנשים שרוצים לבצע מחאות"

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה הערב (שבת) בבני יהודה בעקבות התיקו המאופס נגד הפועל רעננה באצטדיון רמת גן. הכתומים קיוו להמשיך במומנטום החיובי אחרי הנצחון הגדול נגד הפועל באר שבע במחזור שעבר, אך ללא ירדן שועה, מלך השערים של הליגה שנמכר למכבי חיפה, התקשו השחקנים של יוסי אבוקסיס לייצר מצבים בחלק הקדמי.

מספר אוהדי בני יהודה הגיעו למשחק עם שלטי מחאה נגד הבעלים ברק אברמוב, בעקבות עיסקת מכירתו של ירדן שועה למכבי חיפה. "פה זה לא ג'פניקה", "גם לנו מגיע להתקדם", "בני יהודה במכירת חיסול", נכתב על השלטים שהונפו.

"תפסתי את הראש בסוף כי היינו קרובים עם כמה כדורי רוחב שכמעט נכנסו", הסביר אבוקסיס בסיום המשחק. "היה קשה לנו להגיע למצבים, אבל ככה זה ואין מה לעשות. שלטנו, אבל לא יצרנו מספיק מצבים בגלל הצפיפות שלהם. אם אנחנו מסיימים משחק חוץ בליגה בתיקו ויוצאים מאוכזבים, זה סימן שבני יהודה עשתה התקדמות השנה". בהתייחסו למכירת מלך השערים שלו לחיפה הוסיף המאמן: "ירדן שועה עשה כאן דברים מדהימים, אבל יש לנו שחקנים טובים אחרים ונצרף שחקנים שימלאו את החסר. היינו שווים לפחות שער במשחק הזה, אבל לא היינו יצירתיים מספיק".


יוסי אבוקסיס (דני מרון)

אבוקסיס התייחס לסיום גם למחאת האוהדים, שהגיעו עם שלטים וקראו קריאות גנאי נגד הבעלים ברק אברמוב: "מחאת האוהדים? זה לא מוסיף, אבל אין לנו שליטה על כאלה שרוצים לבצע מחאות".

הבעלים ברק אברמוב התייחס למחאה: "מהיום הראשון שאני בבני יהודה זה קורה, זה לא חדש. עצוב לי, לא כיף לי, אבל זה לא מה שישבור אותי. כולם פה משפחה אחת. אני יודע לאן הגעתי, זה הקהל של בני יהודה לטוב ולרע. אני לא הראשון וכנראה לא האחרון שהקהל יבוא אליו בטענות. זכותו של הקהל למחות, זאת מדינה דמוקרטית. אני שלם עם ההחלטות שלי, עם כל מה שעשיתי ועומד מאחוריהן. אני יכול להבין את הכעס, אבל האוהדים צריכים להבין שבני יהודה היא לא קבוצה בה הבעלים יכול להביא סכומי עתק מהבית. אז מכרנו שחקן בסכום הכי גבוה שהמועדון מכר אי פעם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי