צפו בתקציר: הפועל חדרה חזרה מפיגור וניצחה 1:2 את סכנין

שחקני הפועל חדרה חוגגים
שחקני הפועל חדרה חוגגים | אודי ציטיאט

הקבוצה מהמגזר תסיים גם את מחזור הקרוב מתחת לקו האדום למרות שהובילה משער של אזלואי (52), אך ירין פרץ (69) וגבאי (82), הביאו את הנקודות לקבוצה מהשרון. גאדיר הורחק (71), טאפוקו נפרד מאביטן בסיום המשחק

(גודל טקסט)

בני סכנין ממשיכה בכושר הרע שלה, מאז הניצחון בבכורה של עמיר תורג'מן נגד מכבי נתניה הקבוצה מהמגזר לא רשמה ניצחון בליגה וכך קרה גם הערב (שבת) כשאיבדה יתרון והפסידה 2:1 להפועל חדרה בחוץ, במסגרת המחזור ה-18 של ליגת העל.

אחרי מחצית נטולת אירועים הייתה דווקא בני סכנין זו שלעתה ראשונה על לוח התוצאות בדקה ה-52 אחרי מהלך נפלא של אבו ריא שהסתיים בדחיקה מקרוב של שלומי אזולאי, אך 17 דקות לאחר מכן ירין פרץ איזן את התוצאה אחרי בישול של טאפוקו שצפוי לעזוב את הקבוצה בימים הקרובים. המהפך הושלם שמונה דקות לסיום כאשר 'האיש למשימות מיוחדות', דובב גבאי כבש בנגיחה והביא לחדרה ניצחון יקר כאשר העלה את העולה החדשה למקום השלישי. בדקה ה-71 חלוץ בני סכנין מוחמד גאדיר הורחק אחרי מפרק על על דויד מתיאוס. 

אחרי מחזור הגביע, הפועל חדרה תצא לקריית שמונה של תומר קשטן. מנגד בני סכנין החבולה תנסה לצבור נקודות לקראת קרבות התחתית במשחק הביתי נגד הפועל חיפה שתגיע אחרי ניצחון 2:4 מרשים על מכבי פתח תקווה.

כבש את שער היתרון, אך סכנין ירדה בידיים ריקות. שלומי אזולאי (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי