ריזספור פנתה לג'ון אוגו, בכר התייחס לעתידו של דיא סבע

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

אחרי ההפסד 2:0 למכבי חיפה בטרנר, המאמן דיבר על החלוץ שלא פתח בהרכב ומבוקש בסין: "נעשה את מה שנכון עבור כולם". על כך שהוא הורחק: "יש מאמנים שמקללים על הקווים ומתעלמים". הניגרי בדרך לטורקיה?

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע נוצחה הערב (שבת) 2:0 בטרנר נגד מכבי חיפהרשמה הפסד ליגה שני אי פעם באצטדיונה הביתי וירדה למקום השביעי בליגת העל בתום 18 מחזורים. שער בכורה של לביא (72) ודחיקה של אזולאי (95) הכריעו. טאהא ספג אדום (50), ברק בכר הורחק גם הוא (85).

אם לא די בהפסד, הפועל באר שבע עלולה לאבד שניים מכוכביה בחלון ההעברות. בנוסף להצעה הגרנדיוזית שהופנתה לדיא סבע מהליגה הסינית, שמוערכת במיליוני יורו, נודע שריזספור מהליגה הטורקית מעוניינת לצרף מיידית את ג'ון אוגו ופנתה לנציגיו. ההערכה היא שבאר שבע לא תעמוד בדרכו של סבע, ולא תמנע ממנו להכפיל ואף לשלש את שכרו. נתח משמעותי מהעסקה יועבר לבאר שבע וחלקים גם לנתניה.
בכר המאוכזב הסביר: "הפסדנו היום משחק שהיינו יכולים גם לנצח אותו. היה שקול והגענו ליותר מצבים עד ההרחקה של לואי. השחקנים נתנו את הכל, הם נלחמו והרבה זמן לא ראיתי אותם כך. יש דברים טובים, אבל זה מאכזב להפסיד ולרדת למקום השביעי. ביום שלישי יש לנו משחק מאוד חשוב בגביע וממנו אין לנו דרך חזרה".

על ההרחקה שלו בדקה ה-85: "תשאלו את שמואלביץ' למה הורחקתי, אני לא יודע מה הטענות. לא עשיתי שום דבר חריג. לא יודע מה אמרתי, אבל זה לא מצדיק הרחקה. יש מאמנים שמקללים על הקווים ומתעלמים. אני לא רוצה להיכנס למאמנים אחרים, אבל זה מיותר וזה לא הגיע לי".


שני הפסדי ליגה רצופים לראשונה מאז מונה למאמן הפועל באר שבע. ברק בכר (דני מרון)

על טאהא שהורחק: "כל המשחק הזה הוא סימפטום של כל העונה שלנו. החמצנו וספגנו גול מכדור שפוגע בשחקן וחודר לרשת. אני מרגיש שאני חוזר על עצמי, אבל צריך לעבוד כי יש לנו קבוצה חזקה ואת זה אנחנו ניקח איתנו קדימה".


הימים שעוברים עליו
: "זאת העונה הכי חשובה בקריירה שלי. זה לא חוכמה כאשר הכל הולך ומצליחים. השנה אנחנו לא מצליחים, בטח מבחינת תוצאות, אבל זה יעצב אותי ויחשל בתור מאמן ואני אקח את זה איתי קדימה. הפסדנו שני משחקים מול קבוצות שמתחרות איתנו על אירופה ואנחנו נצטרך להרים את החבר'ה עכשיו. הם נתנו מלחמה אדירה והיינו קרובים מאוד להשוות. אנחנו מצליחים להתמודד עם לא מעט קשיים ואנחנו נעשה את זה גם בהמשך".

על דיא סבע: "הצעה מסין? אני לא יכול להתייחס לכל מה שכתוב. אם יהיה משהו, נעשה את מה שנכון עבור השחקן ועבור הקבוצה. אין לי עמדה בנושא, ברגע שזה יהיה רלוונטי אנחנו נשב ביחד ונחשוב מה עושים".



בדרך החוצה מבאר שבע? דיא סבע (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי