בלבול הצטנע: "לא עשיתי משהו מיוחד" וחשף את סוד ההצלחה

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | דני מרון

אחרי הניצחון הגדול 0:2 על הפועל באר שבע בטרנר, המאמן הודה: "אנחנו עושים זאת בזכות הקבוצתיות". נטע לביא: "השחקנים הצעירים יכולים להוביל את מכבי חיפה חזרה לימים הגדולים"

(גודל טקסט)
מכבי חיפה רשמה ניצחון חמישי ברציפות מאז מרקו בלבול הגיע לקבוצה, והפכה לקבוצה השנייה אי פעם שהשיגה ניצחון חוץ נגד הפועל באר שבע באצטדיון טרנר, אחרי 0:2 מרשים משערים של נטע לביא (72) ושלומי אזלואי (90+5) שהעלה את הירוקים למקום הרביעי בליגה.


סנטיהו סלליך, שנפגע בכף יד ימין במהלך המשחק והוחלף כשהוא נאנק מכאבים, הובהל לבית החולים סורוקה שם נמצא שהוא פרק את אחת האצבעות. לאחר טיפול הקשר שוחרר לביתו והא יגיע להמשך ביקורת ביום שלישי הקרוב בבית החולים רמב"ם בחיפה.


המאמן המנצח מרקו בלבול אמר: "אני מחייך ושמח כי באמת נתנו משחק טוב, וניצחנו בצדק. המחצית הראשונה הייתה מאוזנת, במחצית השנייה השתלטנו על המשחק והיינו צריכים לנצח הרבה יותר מ-0:2 אם היינו מדויקים יותר. מגיע שאפו גדול לבחורים. אמרתי לכם שאני מגיע לכל משחק במטרה לנצח, לא משנה איפה. לחצנו והגענו ראשונים לכל כדור. הניצחון קודם כל מגיע לשחקנים ואני שמח".


על נטע לביא: "הוא שחקן מוכשר והוא באמת היה טוב היום, אבל אני חושב שהסוד של מכבי חיפה זאת הקבוצתיות. לשחק במגרש כל כך קשה זה מדהים, אבל הדרך ארוכה, זה שהשם שלנו זה מכבי חיפה זה לא נותן לנו טאבו להיות בצמרת".


השינוי שעשית בקבוצה: "אני לא עשיתי משהו מיוחד, הדבר היחיד שעשיתי זה לתאם פאזל אחר לשחקנים שמרגישים איתו טוב יותר, והמטרה שלנו היא ליהנות ובאמת ראו שהשחקנים שמחו וגם אני שמחתי לראות אותם על הקווים, אבל אנחנו עם הרגליים עם הקרקע".



"היינו צריכים לנצח הרבה יותר מ-0:2". מרקו בלבול (דני מרון)


הקפטן נטע לביא התייחס לניצחון: "מגיע מחמאות לכולם, לא רק לי. באמת רצינו לנצח, התכוננו היטב ואני שמח שזה קרה. זה לא מעניין אותי מי עם סרט הקפטן ומי לא, אני באמת רוצה לתת את כל כולי. אני כבר ארבע שנים בקבוצה הבוגרת ואני שמח שזה קרה".


על שחקני הבתים שמשתלבים הרכב אמר: "במשך שנתיים מדברים על שחקני בית, אנחנו צריכים לקחת את זה ולהוכיח שמקומנו בהרכב של מכבי חיפה, אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים להחזיר את מכבי חיפה לימים גדולים, אנחנו צריכים ללמוד עוד הרבה וזה יהיה באמת אפשרי".


על ירדן שועה אמר
: "לצערי ירדן שועה לא היה יכול לשחק והוא יעזור לנו בהמשך. אני מודה לקהל שהגיע עד טרנר, זה לא פשוט ומגיע להם כל הכבוד".



"מגיע מחמאות לכולם לא רק לי". נטע לביא (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי