במכבי פתח תקווה מבינים: "כרגע אנחנו מועמדים לרדת ליגה"

מגמאדוב
מגמאדוב | מאור אלקסלסי

עוד הפסד למלאבסים: "הכל הולך נגדנו". לוזון זעם על פסילת השער של סיבוק: "אין לי כוח כבר לזה שפוסלים לנו שערים חוקיים". בקבוצה החליטו לצרף קשר זר ומחכים לתשובה סופית מרומן. פירס ומרסיאל ייחתכו?

(גודל טקסט)

במכבי פ"ת קיוו לבכורה הרבה יותר מוצלחת של מוראד מגמאדוב על הקווים כמאמן הקבוצה, אך למרות שהובילו משער כבר בדקה ה-4, המלאבסים התפרקו וספגו ארבעה שערים ונכנעו 4:2 להפועל חיפה בסמי עופר.

"הכל הולך נגדנו. גם בגול הראשון, כדור מקרי פוגע מדנינו ונכנס. בגול השלישי, קרן שלא בטוח הייתה. פוסלים לנו גול. צריך להפנים שכרגע אנחנו מועמדים לרדת ליגה. יש פה סף שבירה נמוך ומספיק לראות את הדקות של הגולים שאנחנו מקבלים (עם תחילת המחצית השנייה). מכבי חיפה לא כבשה גול ממצב נייח חמש שנים ונגדנו היא הצליחה. הפועל חיפה לא ניצחה בבית מאז המחזור הראשון וניצחה אותנו. המזל שלנו הוא שסכנין לא ניצחה".

היו"ר אבי לוזון, זעם על החלטת השיפוט של עידן לייבה וקוונו, שפסלו לקבוצה שער יתרון חוקי של תומאש סיבוק במצב של 1:1, ובמחצית מחה בפני צוות השיפוט בכעס רב. לאחר מכן הוא סינן: "אין לי כוח לתרחיש הזה ושכל פעם פוסלים לנו שערים חוקיים".


אבי לוזון אמש בסמי עופר (מאור אלקלסי)

גורם בכיר אחר בפ"ת ביקר את צוות השיפוט: "אנחנו פשוט מתוסכלים וכועסים. כ"כ הרבה טעויות היו נגדנו השנה. אבי לוזון אמר שצריך להתחיל להשתמש ב-VAR ובאמת הגיע הזמן לכך. הקוון שפסל לנו את השער גר בקריית מוצקין. איך הביאו אותו לשפוט במשחק כזה?" 

כעת, בפ"ת מבינים כי יצטרכו לחזק את הקבוצה בשלוש או ארבעה שחקנים. כפי שפרסמנו כבר ביום שישי, בפ"ת עוקבים אחרי מצבם של אופיר מזרחי ועמית זנטי במכבי חיפה, כשבקבוצה מאמינים שניתן יהיה לצרפם. בנוגע לזנטי, במכבי חיפה יסכימו לאופציה של השאלה עם התחייבות לכמות דקות. גם מוחמד עוואד מעניין את המלאבסים, אך לא צפוי להיות משוחרר. בנוסף, בגזרת הזרים: בפ"ת לא יחכו עוד זמן רב למיחאי רומן, שמתקשה להביא את השחרור מקבוצתו ובקבוצה בוחנים כבר אופציות אחרות, אך בכל אופן בקבוצה יקוו לקבל תשובה סופית תוך 48 שעות.

בכל אופן, מלבד הקפאתו של חביב חביבו, בפ"ת התקבלה החלטה עקרונית לצרף קשר אחורי זר, כשאם יימצא כזה, רומריו פירס ישלם את המחיר וישוחרר. גם ז'והאן מרסיאל צפוי לעזוב, וכעת, לאחר עסקת מנור סולומון, בקבוצה הודו כי במידה וימצאו זר רלוונטי, ישקלו לשלם לו את כספו עד סוף העונה ולגרוע אותו מסגל הקבוצה. פירס, בכל אופן, ספג אמש את הכרטיס הצהוב החמישי שלו וייעדר מהמפגש החשוב מול הפועל ב"ש ביום שבת.


לא פילל לבכורה כזו. מוראד מגמאדוב (מאור אלקסלסי)

הבשורה טובה מגיעה מכיוונו של דידייה ברוסו, שהחלים כמעט לחלוטין מהקרע בשריר הירך האחורי ועשוי לעמוד לרשותו של מגמאדוב במשחק מול ב"ש. 

בקבוצה יניחו לרגע בצד את מאבקי ההישרדות בליגה כשיפגשו ביום שלישי את הכח עמידר ר"ג במסגרת גביע המדינה: "במצב שלנו, אנחנו עוד עלולים להסתבך. אוי ואבוי אם לא נכבוש גול מהיר במשחק הזה. מה שנשאר בעונה המסויטת הזאת זה אולי להמתיק את הגלולה עם העפלה לשלבים הגבוהים בגביע".

בכל אופן, בפ"ת מודים כי לא ציפו שמוראד מגמאדוב יחולל שינוי על המשחק הראשון ונותנים לו את הסבלנות הדרושה להצליח. רק אם לאחר תקופה, התוצאות לא יגיעו, תישקל החלפה, כאשר שמו של חיים סילבס כבר עלה, אך הדבר כרגע רחוק ובקבוצה מאמינים לחלוטין במגמאדוב.


שמו עלה. חיים סילבס (דני מרון)

יובל שבתאי, שלא מצא קבוצה בקיץ ועדיין מתאמן עם הקבוצה, עשוי לחזור לסגל. אם עד לפני שבועיים במלאבס לא הסכימו לשמוע על הדבר, כעת הודו כי ההחלטה תהיה של המאמן מגמאדוב. לטענת שחקנים, הקשר מראה יכולת טובה באימונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי