לואיס בואה מורטה מונה לעוזרו של מרקו בלבול במכבי חיפה

לואיס בואה מורטה
לואיס בואה מורטה | Gettyimages

הירוקים הודיעו על צירופו של הפורטוגלי בן ה-41, איתי מרדכי ימשיך בתפקידו. במועדון מתמוגגים: "אם בלבול היה פותח את העונה, היינו נלחמים על תואר האליפות". עמית זנטי בדרך החוצה, אטיין ריינן עשוי להישאר

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הודיעה במפתיע הבוקר (ראשון) על צירופו של עוזר מאמן נוסף, לואיס בואה מורטה הפורטוגלי בן ה-41 שנחת בישראל ויעבוד לצד מרקו בלבול ואיתי מרדכי.


שחקן העבר שיחק במהלך הקריירה שלו במדי ארסנל, פולהאם, סאות'המפטון, ו-ווסטהאם, שם הכיר את מרקו בלבול ואברם גרנט שהיו בצוות האימון של הקבוצה. בקריירת האימון שלו עבד בואה מורטה במגוון תפקידים במועדונים כמו ספורטינג ליסבון, ארסנל, פולהאם וכיום הוא מאמן את קבוצת המילואים של פורטימוננסה מהליגה הפורטוגלית הראשונה.


בתוך כך, אושר גדול במכבי חיפה אחרי הניצחון המרשים 0:2 על הפועל באר שבע באצטדיון טרנר. אחרי לא מעט אכזבות, השחקנים הירוקים רקדו במשך דקות ארוכות מול הקהל ולאחר מכן חגגו בחדר ההלבשה זמן רב. מי שממשיך לקטוף מחמאות הוא מרקו בלבול, ששמר על מאה אחוזי הצלחה והנחיל לאלופה הפסדה ליגה שני אי פעם באצטדיונה הביתי.




בואה מורטה חוגג עם בניון וטבס במדי ווסטהאם (Gettyimages)


"אם מרקו היה מתחיל את העונה, מכבי חיפה הייתה נלחמת על תואר האליפות", אמרו במועדון והסבירו: "הוא הביא שינוי מהותי בכל המובנים. בגישה, בשיטת המשחק ובהכנה של הקבוצה". גם השחקנים לא נשארו אדישים להצלחה: "מרקו מחדיר בנו אמונה שאין משחק שאי אפשר לנצח, הוא נותן לו את כל הכלים להצליח". המאמן אמר בסיום: "השתלטנו על המשחק במחצית השנייה והגיע לנו לנצח. זה מגרש קשה ובאר שבע חזקה, מגיע שאפו גדול לשחקנים שלי".


הבשורה המדאיגה הגיעה מכיוונו של סנטיהו סלליך שנפצע בידו ופונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נקבע שהוא פרק את האצבע וככל הנראה יצטרך לעבור קיבוע וייעדר מהמגרשים מספר שבועות. הקשר יחמיץ בוודאות את ממשחק הגביע נגד סכנין, ממנו ייעדר גם חלוץ הרכש ירדן שועה.



צפוי להיעדר מספר שבועות. סלליך (דני מרון)


למרות רצף הניצחונות, במכבי חיפה ממשיכים להסתכל על מועד ההעברות ולא מסתפקים בהגעתו של שועה. במועדון רוצים לצרף קשר אחורי זר ובנוסף חושבים גם על החתמת מגן שמאלי.


מי שצפוי לעזוב את הקבוצה הוא הקשר עמית זנטי שמבוקש בבני סכנין. אביו של השחקן נפגש בסוף השבוע עם אנשי חיפה, שדורשים שהשחקן יקבל דקות משחק בכל קבוצה שחפצה בו, אך נראה כי הצדדים יגיעו להסדר והוא ימצא בית חדש עד לסיום העונה. הבלם ההולנדי אטיין ריינן הרשים גם במשחק אמש מול באר שבע וההערכה כי הוא יישאר עד סוף העונה.



לא הולך לשום מקום. ריינן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי