אוהד בני סכנין ניסו לתקוף את שחקני הקבוצה: "זאת הפקרות"

מהארן ראדי
מהארן ראדי | אודי ציטיאט

כאוס בקבוצה מהמגזר אחרי ההפסד 2:1 להפועל חדרה, במועדון הבהירו: "מי שלא יהיה טוב לא יישאר פה" ומבינים שאין ברירה אלא להביא שחקני חיזוק: "אנחנו צריכים בלם, מגן שמאלי, קשר וחלוץ". מכבי חיפה תסייע?

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה הבוקר (ראשון) בבני סכנין בעקבות ההפסד 2:1 להפועל חדרה והכעס הופנה בעיקר כלפי הגישה של השחקנים. "ספגנו שני שערים קלים ממצבים נייחים, זו הפקרות", זעמו במועדון. "כל השחקנים, מהבכיר וביותר עד הזוטר, נמצאים במעקב ואנחנו ניתן את הדעת על ההפסד הזה. מי שלא יהיה טוב לא יישאר בבני סכנין".

חאלד דוכי, מנכ"ל סכנין, נכנס בסיום לחדר ההלבשה ולא דיבר עם השחקנים. גם אוהדי הקבוצה איבדו סבלנות וחלקם ניסו לתקוף את השחקנים, אבל התערבות של אנשי האבטחה מנעה ברגע האחרון חיכוך בין הצדדים.

בסכנין מבינים שהקבוצה חייבת חיזוק על מנת לשרוד בליגה. "אנחנו צריכים להביא בלם, מגן שמאלי, קשר וחלוץ", אמרו במועדון. בקבוצה מקווים להשלים את הטרייד עם הפועל רעננה במסגרתו יעבור מוחמד כליבאת לקבוצה מהשרון והמגן השמאלי עמנואל אמבולה יעשה את הדרך ההפוכה.

מוחמד אבו יונס צפוי להיפגש עם מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב בתחילת השבוע במטרה לבדוק אופציה להשאלת מספר שחקנים ביניהם אופיר מזרחי, אטיין ריינן ועמית זנטי. נראה שהירוקים יסכימו להעביר שחקנים לסכנין, אך יעשו זאת רק לאחר משחק הגביע בין הקבוצות. מוחמד גאדיר, שהורחק אמש, ייעדר מהמפגש עם הירוקים ומסתמן שהרכש החדש סוהיל אמרלי יקבל דקות. מי שאמור לשוב ל-11 הוא המגן עלי עותמאן.


מהראן ראדי. סכנין בסכנת ירידה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי