גורייה נחת להתרשמות בחדרה, פוצ'יבה ואליאס חתמו

נינוס גורייה
נינוס גורייה | Gettyimages

הקשר ההולנדי שיכול לשחק כחלוץ מגיע מהליגה הדנית הראשונה וינסה להרשים את אביטן. האמריקאי הצטרף עד תום העונה עם אופציה, טאפוקו עזב לב"ש שתממן את שכרו של הקשר הצעיר שהושאל עד תום העונה

(גודל טקסט)

"זה ניצחון שקירב אותנו משמעותית להישארות בליגה", אמרו ראשי הפועל חדרה לאחר הניצחון על בני סכנין והוסיפו: "הוכחנו פעם נוספת שהמועדון מעל כל שחקן". בקבוצה הביעו שביעות רצון גם בעקבות העובדה שהיה זה משחק נוסף בו הצליחו להסתדר ללא פרדי פלומיין שעזב לבית"ר ירושלים כשגם החלוץ הברזילאי לוסיו נעדר בגלל פציעה. בנוסף זה היה משחקו האחרון של הקשר קווין טאפוקו שעבור היום רשמית להפועל באר שבע. 

במהלך שעות הצהריים הגיע טאפוקו לבדיקות רפואיות בבירת הנגב ובסיומן הוצג רשמית כשחקן האלופה. על פי המתווה שסוכם מול ראשי הקבוצה מהדרום, תקבל חדרה סכום של כ-425 יורו על השחקן ומעבר לזה עבר הקשר הצעיר יונתן אליאס מבאר שבע לחדרה כאשר הקבוצה מבירת הנגב תממן את שכרו של אליאס עד לסיום העונה וגם את שכר הדירה שלו בחדרה.

בקבוצה מהשרון כבר חושבים על הזרים החדשים ואתמול חתם רשמית הקשר האמריקאי ג'ורג' פוצ'יבה עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. פוצ'יבה בן ה-26, שמגיע מהויברג מהליגה הדנית השנייה ושיחק גם ב-MLS, הרשים את המאמן ניסו אביטן שהחליט להחתימו בכדי לנסות ולשלבו במשחק גביע המדינה מול הפועל תל אביב. לאחר שחתם אמר הקשר: "התרשמתי מאוד מחדרה. יש פה קבוצה טובה עם אנשים מצוינים. אני מצטרף לחבורה מנצחת ומקווה מאוד להשתלב מהר ולעזור לקבוצה להמשיך ולהצליח".

שחקן אחר שכבר נמצא במספר ימי התרשמות הוא ז'ול אילוקי שטרם התקבלה החלטה לגביו. הקבוצה תערוך משחק אימון מיוחד שאחריו יקבלו אביטן והצוות שלו החלטה לגבי שחקן.

בינתיים נחת להתרשמות גם הקשר ההולנדי נינוס גורייה. גורייה, בן ה-27, גדל בטוונטה, שיחק בנבחרות הצעירות של הולנד ולאחר מספר שנים בליגה ההולנדית עבר לליגה הדנית ושם הוא משחק במדי ונדסיסל. גורייה יכול לשחק שני האגפים ואף כחלוץ וזה הרשים את אביטן שהחליט לבחון אותו מספר ימים.


גורייה. ינסה להרשים את אביטן (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי