הפועל רעננה זועמת על צ'יבוטה: "הוכיח שהוא אדם קטן מאוד"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אודי ציטיאט

הפועל רעננה זועמת על התנהגותו של חלוץ בני יהודה, שלטענתם ירק לכיוון האוהדים. אופציית ערן לוי ירדה מהפרק.

(גודל טקסט)
הפועל רעננה סיימה אתמול (שבת) את משחקה נגד בני יהודה בתוצאת תיקו 0:0 ונשמה לרווחה לאחר שפתחה פער של 5 נקודות מהקו האדום. שחקן בקבוצה אמר: "לאחר ההדחה מגביע המדינה כול המחשבות הם להשאיר את המועדון בליגת העל. אחרי הנקודה הטובה מבחינתנו נגד בני יהודה אנחנו לפני שני משחקים נוספים מאוד מאתגרים בסמי עופר נגד מכבי חיפה ובר"ג נגד הפועל באר שבע. רוצים ויכולים להמשיך להביא נקודות מכול משחק".

בקבוצה היו נסערים בסיום המשחק בעקבות היריקה של חלוץ בני יהודה מאוויס צ'יבוטה לכיוון הקשר בן סביר. בהפועל רעננה מיהרו להוציא הודעה "מאוויס צ'יבוטה הוכיח בהתנהגותו, במיוחד ביריקה המכוערת בסיום המשחק, שהוא אדם קטן מאוד. הניסיון להטיל את האשמה על שחקני רעננה הוא ניסיון נואש ופתטי שבא לחפות על אשמתו הברורה ביריקה שאין לה מקום על המגרש או מחוצה לו, מוטב היה לו לקחת אחריות ולהתנצל ".


בגזרת הרכש, בקבוצה עדיין מחפשים להתחזק בחלון ההעברות, אך אחד השחקנים המבוקשים ביותר ע"י הקבוצה, ערן לוי, מגלה חוסר עניין. הבעלים אשר אלון התייחס בסיום לנושא: "נראה כי הוא לא יגיע אלינו. הוא יודע שרוצים אותו ואין שום קשר אתו וכך זה מסתיים ". הבעלים אישר כי נעשים מאמצים לצרף עוד השבוע את החלוץ הצ'כי של ויטוריה פלזן, מרטין זמאן שאישר את המו"מ וממתין לאישור של המועדון הצ'כי אשר מחזיק גם בהצעה מקבוצת הארטס מהליגה הסקוטית.


בהפועל רעננה עושים מאמצים לצרף בימים הקרובים גם את מאור ג'ראסי מגן קבוצת בית"ר ת"א/רמלה. הקשר האחורי בן בנימין לא התאושש עדיין מהמתיחה בשריר הירך האחורי ומסתמן כי יוכל לשוב לשחק רק נגד הפועל באר שבע. לשבחים זכה חלוץ הרכש יוג'ין אנסה על תוספת המהירות בקו הקדמי והיכולת לעבור קדימה לתוך רחבת העונשין . "הוא שחקן שיעזור לנו בהמשך אנחנו מאוד מרוצים מאנסה". אמרו בקבוצה בסיום המשחק.


בינתיים נמשכים המאמצים להשתחרר מהחלוץ אריאל נגוואקם, ובמועדון קיימת אפשרות להקפיא את כרטיס השחקן שלו במידה ולא ימצא מהלך מוסכם לפרדה הדדית. המאמן מנחם קורצקי נשמע מרוצה לאחר התיקו עם בני יהודה ואמר בסיום המשחק: "נקודה מאוד חשובה מבחינת רצון של השחקנים ומחבקים את הנקודה הזאת ואני מאוד מרוצה. שיחקנו נגד בני יהודה שהיא קבוצה לא פחות טובה ממכבי חיפה והפועל באר שבע, היריבות הבאות שלנו ונתייחס ונתכונן לכול משחק כשיגיע לגופו "

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי