טאפוקו חתם בהפועל ב"ש, בן תורג'מן חזר למועדון

קווין טאפוקו עם אלונה ברקת
קווין טאפוקו עם אלונה ברקת | הפועל באר שבע, רשמי

קשר חדרה השלים את מעברו לאלופה בחוזה ל-3.5 שנים וצפוי לשחק בגביע בשלישי: "מצפה לעשות דברים נפלאים". מגן בני יהודה שב לקדנציה נוספת. בקבוצה מתכוננים לפרידה אפשרית מאוגו ומסבע, קורהוט שוחרר

(גודל טקסט)
אוהדי הפועל באר שבע משפשפים את העיניים ולא בגלל סופות החול וגרגרי האבק. הם רואים קבוצה במשבר, שחקנים מורחקים בגלל אובדן עשתונות, ומאמן אובד עצות. לראשונה מאז הגעתו של ברק בכר לטרנר, צנחה האלופה למקום השביעי, והיא יכולה לסמן יעד חדש – התברגות בפלייאוף העליון.


שינויי חודש ינואר העבירו היום הילוך, כשהמועדון השלים רשמית את צירופו של קשר הפועל חדרה קווין טאפוקו בחוזה לשלוש שנים וחצי. הצרפתי עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות ויעמוד לרשות הצוות המקצועי בשמינית גמר הגביע ביום שלישי הקרוב מול נתניה. טאפוקו, קשר נסוג בהתמחותו, יתנועע על המשבצת של ג'ון אוגו שצפוי לעזוב. ריזספור מהליגה הטורקית פנתה לנציגיו של הגרזן הניגרי, ובאר שבע לא תעמוד בדרכו. במיוחד אם תצליח לשלשל לקופתה סכום כלשהו, כשברור שבקיץ הקרוב הוא יהיה שחקן חופשי. יונתן אליאס עבר לחדרה בהשאלה כחלק מעסקת טאפוקו.


קווין טאפוקו אמר לאחר החתימה: "אני מודה למועדון הכדורגל הפועל חדרה על התקופה היפה ולאוהדים המסורים, שמלווים את המועדון. אני מאד נרגש לחתום בהפועל באר שבע ומצפה לאתגרים שיעמדו בפנינו כעת ובעתיד. אני מצפה כבר לעשות דברים נפלאים יחד עם השחקנים והאוהדים בטרנר". 



הבעלים אלונה ברקת: "אנחנו שמחים לצרף שחקן איכותי כמו קווין ואני בטוחה שהוא ישתלב ויתרום לנו רבות".



טאפוקו וברקת. יוכל לשחק כבר מול נתניה בשלישי (האתר הרשמי)



גם בימים הקרובים יידרשו האוהדים לשמור על קשר עין עם הדיווחים בכלי תקשורת, ומי שעזב רשמית את הקבוצה הוא המגן השמאלי מיהאי קורהוט, שכבר נפרד בסוף השבוע מחבריו וחתם באריס סלוניקי היוונית. "אנחנו מודים למישי שלנו על השנים שלו איתנו ומאחלים לו הצלחה רבה!", הודיע המועדון הדרומי. "הייתה לנו הזכות ליהנות מהמקצועיות, שמחת החיים והמחויבות. אוהבים אותך!".


קורהוט נפרד מהמועדון בהודעה באינסטגרם: "אני רוצה להודות לחבריי לקבוצה, לצוות ולאוהדים על שנתיים וחצי. זה היה טוב יותר ממה שיכולתי לדמיין. אני אסיר תודה למועדון על הכל. האוהדים כאן מדהימים ואני מודה על תמיכה אינסופית, אתם לעולמים תהיו בלבי. אני מאחל לכם בהצלחה, מהיום אני לא חלק מהקבוצה, אבל אשאר אוהד. תודה רבה".



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I would like to thank my teammates, the staff and the fans this 2,5 years. It was much better than I could ever imagine. I am really grateful for everything. Fans you are incredible thank you for your endless support. You will be forever in my heart. I wish you all the best, from now I won't be the part of the team but I will be your fan! ⚪ תודה רבה ❤ #yallahapoel @hbsfc @vasermilya

A post shared by Korhut Mihály (@korhutmisi) on


בהמשך לכך, הפועל באר שבע לא מבזבזת זמן, ועל ציר הזמן של פרידה מקורהוט קידמה את המהלך לצירוף מגן שמאלי חדש, בדמותו של בן תורג'מן שכבר שיחק בשורותיה. השחקן הגיע היום למתחם הבית האדום ובפגישתו עם נציגי המועדון הבאר שבעי סוכם על חזרתו לקדנציה שנייה. "אני שמח לחזור לבית החם ולהפועל ב"ש, שתמיד נשארה אצלי בלב", אמר בן תורג'מן, "תמיד כיף להיות פה, מוקף באנשים הטובים ואני מצפה לחזרה לטרנר באדום. יש לנו אתגרים וחלומות רבים להגשים יחד. אני רוצה להודות לבני יהודה ולקהל האוהדים שליוו אותי בתקופה האחרונה ולאחל הצלחה רבה לכולנו".


אלונה ברקת
אמרה: "אנחנו מצרפים אלינו היום בחזרה את בן תורג'מן ושמחים לראות אותו שוב בין שורותינו. בן מכיר את הדרך שלנו, הערכים שמלווים אותנו והוא כמובן יתרום לנו גם בפן המקצועי".



תורג'מן. חזר לקדנציה נוספת (הפועל באר שבע)


במקביל, נערכים בטרנר לפרידה אפשרית מדיא סבע, שקיבל הצעה מפתה מהליגה הסינית ואף הוזכר כמי שעשוי להחליף את ערן זהבי שם. עזיבה פתאומית של מלך שערי הליגה אשתקד פירושה הכנסה כספית לא צפויה עבור באר שבע וגם עבור מכבי נתניה, שמחזיקה בבעלות מסוימת על כרטיסו של החלוץ. סבע עלה אמש מהספסל והספיק להחמיץ ברשלנות, אולי בהשפעת האווירה הלחוצה שחלחלה לכר הדשא.



לואי טאהא, שרק לפני כמה ימים חגג את החוזה החדש, היה המורחק התורן אחרי אלחמיד וסאבו ויחמיץ את "משחק העונה" בשלישי נגד נתניה. מיגל ויטור, שנעדר אמש בגלל רגישות באזור המפשעה, עשוי למלא את מקומו של לואי, כשגם שיר צדק בתמונת ההרכב. סאבו סיים לרצות את עונשו, כמו גם בן ביטון, ושניהם יאבקו על התואר האחרון שנשאר על המדף מבחינת באר שבע.



אוגו. באר שבע לא תעמוד בדרכו (דני מרון)


בכר שמע היטב את קולות המחאה של מרקו בלבול על שריקה כזאת או אחרת, וכאשר הביע את מחאתו על הצהוב שנשלף לג'ון אוגו, הורחק מן המגרש ויועמד ביום רביעי בפני ועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל. תאמינו לו, זו הבעיה שהכי פחות מטרידה אותו כרגע, כשהוא גורר רצף של שלושה הפסדים בארבעת המחזורים האחרונים. במסיבת העיתונאים המאוחרת בכר לא קיבל הנחות ונשאל אם יציע את התפטרותו על רקע התוצאות האחרונות. האיש שהצעיד את באר שבע לשלוש אליפויות רצופות הודיע שלא יגיש הצעה כזאת.


לחילופין, העדיף בכר להתייחס לשביעית הכוס המלאה: "ראיתי קבוצה שנלחמת ונותנת את הכול. עד ההרחקה נראינו טוב ואני מרוצה מתומר יוספי, שחקן מוכשר שהכניס אגרסיביות וגישה טובה". היה זה משחק רביעי ברציפות בו חן עזרא הודח מהסגל, ועל-פי המאמן "שחקנים אחרים מתאימים לסגל, ובתקופה הקרובה נדע מה קורה איתו".


החלוץ בן שהר התייחס לתקופה הרעה שעוברת עליו ועל חבריו: "כשמפסידים לא 'מביאים' עוגות לפרצוף. יש לנו חדר הלבשה טוב וחזק. היו שלוש שנים חלומיות והשנה הדברים פחות הולכים. הכל עובר ליד, אני מסכים עם בכר שהיו דברים טובים במשחק עם חיפה. כמובן שאנחנו סובלים מחוסר ריכוז, ומצד שני מקבלים גולים ממצבים נייחים או סופגים אדום. לגיטימי שיש פחות שמחת חיים כשמפסידים".



שהר. הכל עובר ליד (דני מרון)


בהתייחסו לאי ניצול המצבים, הוסיף שהר: "כמו שידענו לכבוש שלישיות ורביעיות בתחילת העונה, קורה שיש קושי בניצול מצבים. גם אם לא כובשים, צריך לדעת לעמוד נכון ולא לספוג. אף אחד מאיתנו לא בורח מאחריות. כולנו יודעים שצריך לעבוד קשה כדי לצאת מהמצב שנקלענו אליו. נמשיך לעבוד עד שהדברים יסתדרו".


אולי אתם לא מתאימים לסוג של מאבקים כאלה? "ידענו להיאבק על אליפות ועל שיפור עמדות באירופה, עכשיו נאבקים על דברים אחרים. ידוע שהמצב לא טוב ונדאג לשפר אותו".


איך מתאוששים לקראת משחק הגביע נגד נתניה? "לוקחים את הדברים הטובים, ומאמינים שאפשר לעשות משחק טוב נגד קבוצה לא קלה. יש פה שחקנים מצוינים, כרגע זה נראה קשה מאוד, אבל אנחנו מקצוענים".


ברמה האישית, האם אתה סובל מחוסר ביטחון? "אני לא סובל מחוסר בטחון ויודע מה אני שווה, מה אני יכול לתרום ומה תרמתי. מתפקידי לנסות להשתפר. צריך להבין שיש מצבים שחלוצים לא כובשים מהם". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי