כך הפועל תל אביב מתכננת להרוויח כסף משחרור פייסל מוליץ'

פייסל מוליץ'
פייסל מוליץ' | דני מרון

האדומים החליטו להישאר עם חמישה זרים עד תום העונה במטרה לזכות במענק כספי מהמנהלת. החלוץ, ששמע מקובי רפואה שהוא אינו בתוכניות, לא מתכוון להגיע לדרבי (שני ב-21:00). דגני יפתח בצד ימין?

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב אמורה להשלים את רישומו של הרכש החדש קלאודמיר פריירה הברזילאי עד מחר בצהריים (שני) על מנת שהקשר יעמוד לרשותו של המאמן קובי רפואה בדרבי נגד מכבי תל אביב.

פייסל מוליץ', שעל רצונו לעזוב את הפועל תל אביב פורסם לראשונה בספורט1, עלול להיחתך לאחר שהקבוצה החליטה להמשיך עם חמישה שחקנים זרים עד תום העונה במטרה לזכות במענק ממנהלת הליגה בסך 300 אלף ש"ח. החלוץ, שקיבל הודעה מרפואה על כך שהוא אינו בתוכניות, לא מתכוון להגיע לדרבי מחר.

כזכור, הפועל תל אביב רכשה חצי מכרטיסו של מוליץ' תמורת 100 אלף ש"ח וכעת היא תנסה להגיע להסכם פרידה מולו ומול סוכנו דודו דהאן כשהמתווה המסתמן הוא תשלום מרבית שכרו של החלוץ, כ-5,000 דולר לחודש, שיהיה רשאי לחתום בקבוצת בראן הנורבגית שמעוניינת לצרפו.


העלילה מסתבכת. פייסל מוליץ' (דני מרון)

אם המהלך לא ייצא לפועל, הפועל תל אביב ככל הנראה תקפיא את מוליץ' למען השלמת מעברו של קלאודמיר וכאמור המענק שהיא צפויה לקבל מהמנהלת. חוק ההקפאה קובע שהשחקן רשאי בתוך שבוע לעבור לכל קבוצה שתחפוץ בו ושכרו ישולם במלואו.

באימון הערב במתחם חודורוב יחליט המאמן קובי רפואה על ההרכב כאשר הוא שוקל להציב את הקפטן אוראל דגני כמגן ימני ואת רז שלמה כבלם לצידו של אדי גוטליב. שלושת שחקני ההתקפה אמורים להיות ג'וזף גנדה, אחמד עאבד ורועי זיקרי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי