מימר: "שטקוס יודע שהספסול לא מקצועי וקיבל את זה"

ארנסטס שטקוס
ארנסטס שטקוס | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה התראיין ב-103FM והתייחס לכך שהשוער לא שותף ב-2:4 על מכבי פ"ת: "אם היינו משחקים בליגת האלופות הוא היה פותח. מבחינת יואב כץ, שיישאר בקבוצה עד סוף העונה"

(גודל טקסט)

כבר שמונה מחזורים רצופים לא הפסידה הפועל חיפה, במהלך הרצף הופתעה רק בגביע המדינה על ידי הפועל עכו, כך ששרון מימר ושחקניו במקום השישי, בזכות הפרש שערים עדיף מדורגים מעל האלופה הפועל באר שבע במקום המוביל בסיום העונה הסדירה לפלייאוף העליון.

אתמול (שבת) הם נקלעו לפיגור מוקדם נגד מכבי פתח תקווה, אבל בזכות יכולת התקפית נפלאה הפכו ל-2:4 מרשים, שכלל שער נהדר של מתן חוזז, הקשר שהושאל ממכבי תל אביב ובהופעת הבכורה סובב כדור חופשי לרשת. המאמן שרון מימר התראיין הערב ב-103FM ואמר התקופה האחרונה: "חלק מהתפקיד שלנו כמאמנים, לצערי, זה שלא לאורך זמן נותנים סבלנות. שיתוף הפעולה עם יואב כץ טוב והבאת מתן חוזז היא לזכותו, הוא היה נחוש לחזק את הקבוצה".

להפועל חיפה כידוע היה זה שבוע סוער בעקבות חתימתו של השוער ארנסטס שטקוס בבית"ר ירושלים, אליה יעבור ללא תמורה בקיץ. על ספסולו אמר מימר: "זו החלטה שלי, חד וחלק. זה לא היה מקצועי, אלא כי עברנו שבוע לא קל מבחינת האנרגיות והיו הרבה רעשי רקע, למרות שארני הבהיר לי שהוא מוכן לשחק. גם מבחינת יואב, ששטקוס יישאר עד סוף העונה. בשיחות עם יואב, הוא היה בעד ששטקוס יפתח – הוא לא מתערב מקצועית, דיברנו על זה רק בגלל כל מה שקרה וזו גם הסיבה שהעדפתי להרגיע ולא לפתוח איתו. הוא נשאר והכל בסדר".


"הבהיר לי שהוא מוכן לשחק, מבחינת יואב כץ שיישאר עד סוף העונה" (מאור אלקסלסי)

כיצד שטקוס קיבל את ההחלטה: "הוא היה שותף להחלטות, דיברנו והוא קיבל את זה בצורה טובה. הוא מקצוען. לגבי ההמשך? כל שחקן בהפועל חיפה יודע שיש תחרות על התפקיד, מי שלא יודע לקבל את החלטת המאמן הוא לא מקצוען. יכול להיות שאם היינו משחקים בליגת האלופות אז הייתי פותח איתו".

מה עבר לו בראש בפיגור נגד פ"ת: "אנחנו בספורט תחרותי ורוצים להגיע למקסימום. אנחנו עוסקים בעשייה ויודעים שחלק מהעניין זה גם לא לקבל את מה שאתה רוצה ולהשיג תוצאות לא טובות. לשמחתי התוצאות הלא טובות היו רק תוצאות תיקו, כי לא הפסדנו שמונה משחקים והלוואי שכל החיים יהיו כאלה רצפים. חרדות זה חלק מהמשחק ואתה כל הזמן רוצה להצליח ומבקר את עצמך כדי להשיג את הכי טוב לקבוצה".

אם הבטיחו את מקומם בפלייאוף העליון: "אוי ואבוי אם נחשוב ככה. יש שבע קבוצות על חמישה מקומות, ונכון שכרגע אנחנו בפלייאוף, אבל נצטרך להילחם ולהמשיך באותו קצב צבירת נקודות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי