גרנט המליץ על בואה מורטה, עשוי להצטרף בעונה הבאה

גרנט
אברם גרנט | AFP

במכבי חיפה סיפרו כי מאמן הנבחרת לשעבר החמיא לעוזר המאמן המיועד של בלבול והודו: "יש מערכת יחסים טובה בינו לבין יעקב שחר, לא מן הנמנע שהוא יחזור". שועה עבר בדיקת אולטרסאונד, ישוב לאימונים בחמישי

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון הגדול 0:2 על הפועל הפועל באר שבע בשבת, במכבי חיפה כבר חושבים על משחק גביע המדינה ביום רביעי מול בני סכנין, שיכול להיות הניצחון שישי ברציפות של מרקו בלבול בכל המסגרות. במועדון מספרים כי הרצון להצליח העונה בשתי המסגרות גדול במיוחד, גם בשל המומנטום בו נמצאת הקבוצה בשלבים כה חשובים של העונה.

בלבול יצטרך להסתדר בגביע בהרכב חסר, ללא הקשר סינטיהו סלליך שייעדר לאחר שנפצע בידו במשחק בשבת. סלליך פונה כבר לאחר המשחק מול באר שבע לבית החולים, שם התברר כי סובל מפציעה באחת האצבעות בידו ומחר יעבור בדיקה נוספת בבית החולים רמב"ם בחיפה שתקבע סופית את חומרת הפציעה שצפויה להשביתו מספר שבועות. גם חלוץ הרכש שהגיע בשבוע שעבר, ירדן שועה, ייעדר בגלל צבירת כרטיסים צהובים וגם כך סובל מפגיעה במפשעה והיום עבר בדיקת אולטרסאונד וצפוי לחזור לאימונים מלאים ביום חמישי ועשוי לערוך את הבכורה בשבת נגד רעננה. לאימונים מלאים חוזר גם רמי גרשון.

במשחק הגביע צפוי לצפות המאמן הפורטוגלי בואה מורטה, מי שנחת בישראל להתרשמות וצפוי להתמנות לעוזרו של מרקו בלבול לצדו של איתי מרדכי. בואה מורטה מכיר את בלבול עוד מימיו במדי ווסטהאם, אז היה הישראלי בצוות האימון תחת אברהם גרנט. לספורט1 נודע כי גרנט היה בין הממליצים לפורטוגלי להגיע לחיפה. בסביבת המועדון ציינו כי העובדה שבלבול ובואה מורטה מקורבים במיוחד לגרנט, אולי תביא לחזרתו של המאמן למכבי חיפה בעונה הבאה בתפקיד ניהולי. גורם במועדון אמר בנושא: "בשלב זה אין דיבורים רשמיים, אבל כולם יודעים את מערכת היחסים הטובה של גרנט עם יעקב שחר ואם אכן זה יעלה על הפרק, אז לא מן הנמנע שזה יקרה".


בואה מורטה זוכה לחיבוק מבניון. יחזק את האפשרות שגרנט יחזור? (Gettyimages)

בנושא אחר, אחד מארגוני האוהדים, אינפרנו, הודיע אתמול כי הוא מסיים את המחאה שהייתה בשבועות האחרונים. בקרב האוהדים ציינו כי הם התרשמו מההתנהלות של המועדון בשבועות האחרונים וזאת לאחר חזרתם של שחקני בית להרכב הראשון ובעיקר הגעתו של שחקן רכש משמעתי כמו ירדן שועה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי