פנטליץ' החל להיבחן בהפועל חדרה, לוסיו צפוי לשחק בגביע

לוסיו
לוסיו | אודי ציטיאט

הקשר הסרבי מקבוצת רדניק סורדוליצה ינסה להרשים את ניסו אביטן. ג'יל אילוקי עזב את ישראל, גוריה יישאר עד יום רביעי. לוסיו צפוי להיות כשיר למשחק בגביע המדינה נגד הפועל תל אביב

(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה את הכנותיה לקראת משחק הגביע מול הפועל תל אביב ביום חמישי. במקביל, במועדון מחפשים אחר זר נוסף שיתפוס את מקומו של פרדי פלומיין שעזב לבית"ר ירושלים. מספר שחקנים זרים נחתו לאחרונה להתרשמות וביניהם הקשר הצרפתי ג'יל אילוקי שנחת כבר בשבוע שעבר והערב (שני) עזב את ישראל לצרפת.

שחקן נוסף שנחת ביום ראשון היה הקשר ההולנדי נינוס גורייה, והבוקר החל להיבחן בקבוצה גם הקשר הסרבי דושאן פנטליץ'. פנטליץ' בן ה-25 גדל בקבוצת ראד הסרבית, והעונה משחק בקבוצת רדניק סורדוליצה. הסרבי יכול לשחק בקישור האחורי וגם כשחקן כנף.

השחקנים הנבחנים שיחקו היום במשחק האימון מול הפועל אום אל פאחם מליגה א' בו הפסידה חדרה 2:1. מי שכבש לחדרתים הוא ספואן זועבי שהגיע גם כן להתרשמות מהפועל כפר קנא מליגה א'. מחר תגביר הקבוצה את הכנותיה למשחק הגביע כאשר במועדון מקווים להמשיך את המסע גם במפעל הזה.

בחדרה מאמינים כי החלוץ הברזילאי לוסיו שנעדר מהניצחון 1:2 על בני סכנין בשבת בגלל פציעה, יהיה כשיר למשחק ביום חמישי. "לוסיו הוא שחקן מאוד משמעותי והוא היה כשיר גם למשחק בשבת, אבל העדפנו לתת לו לנוח כדי שיגיע מוכן למשחק הגביע" אמרו בחדרה.


לוסיו. בחדרה מאמינים שיהיה כשיר למשחק נגד הפועל תל אביב (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי