לבקשת בית"ר ירושלים: אילון אלמוג נותר מחוץ לסגל הערב

אילון אלמוג
אילון אלמוג | אודי ציטיאט

השחקן לא נכלל ב-18 בהפסד של בית"ר תל אביב /רמלה והוא אמור להתחיל לערוך אימונים אישיים. הצהובים העלו את הדרישה ל-1.765 מיליון יורו, חוגג וגולדהאר ישוחחו כדי להשלים את העסקה. וגם: עתידו של ערן לוי

(גודל טקסט)

שחקני בית"ר ירושלים קיבלו יום חופש והחל ממחר (רביעי) תפתח הקבוצה בהכנות לקראת משחק הליגה נגד מכבי תל אביב, ביום שני הבא בנתניה. אילון אלמוג, שאמור להצטרף לקבוצה מהבירה בקרוב, נותר הערב מחוץ לסגל של בית"ר תל אביב רמלה במשחק במסגרת הליגה הלאומית בו הובסה הקבוצה 4:1 על ידי הפועל איכסל.


לספורט1 נודע שראשי בית"ר ירושלים ביקשו שהכוכב הצעיר לא ישתתף במשחקים של קבוצתו עד שיסתיים המשא ומתן בין הצדדים. מנגד, במכבי תל אביב דרשו ממנו להתחיל לערוך אימונים אישיים על מנת לשמור על כושר גופני.



בבירה ממתינים להשלמת עסקת רכישתו של אלמוג ממכבי תל אביב, אחרי שפרטי חוזהו של השחקן כבר נסגרו. ההמתנה כעת היא לסגור את המחלוקות האחרונות בין המועדונים בכל הנוגע לאחוזי המכירה העתידיים ולתג המחיר הסופי שישולם. אחרי שהמשא ומתן נוהל בין גורמים בכירים משני המועדונים, כעת עבר הנושא לידי הבעלים, משה חוגג מבית"ר ירושלים ומיטש גולדהאר ממכבי תל אביב, כדי לגשר על הפערים האחרונים שנותרו בנוגע להסכמות על אחוזי המכירה העתידיים. 



אחת המחלוקות החדשות שנתגלעו היא בעניין הסכום שישולם, כאשר בתחילה דובר על תג של מיליון יורו וחצי, אולם כעת ממכבי תל אביב הגיעה דרישה ל-1.765 מיליון יורו, שכוללת גם מע"מ בשל העובדה שמכבי תל אביב כחברה בע"מ, גם גובה מע"מ שלא נלקח בחשבון במגעים הראשוניים בין הצדדים. 



ההכרעה עוברת לשיחות בין גולדהאר לחוגג (אודי ציטיאט)


בזמן שהמחלוקות בנוגע לעמלות הסוכן ואופן העברת התשלום נסגרו וסוכמו, כרגע נותר להכריע גם בעניין אחוזי המכירה העתידיים, כאשר על הפרק ישנן שתי סוגיות: הסעיף הראשון הוא כיצד יתחלקו התשלומים בין המועדונים אם אלמוג יימכר בעתיד מבית"ר ירושלים והמחלוקת השנייה היא מאיזה סכום יחולק הכסף שיתקבל ממכירה עתידית. לצורך המחשת העניין, אם כעת תשלם בית"ר מיליון יורו וחצי ובמכירה עתידית יתקבל סכום של שני מיליון, האם חלוקת האחוזים תחול על כל שני המיליון או רק על ההפרש בין המיליון וחצי ששולמו מלכתחילה ובין שני המיליון שיתקבלו. בשני הצדדים יש אופטימיות ורצון לסגור את העסקה, כך שההערכה היא שאלמוג יעבור בסופו לבית"ר ירושלים ויחתום רשמית לחמש שנים.


מי שצפוי לעזוב בקרוב את בית וגן הוא הקשר ערן לוי, כאשר ביומיים האחרונים מתנהלים מגעים בין בית"ר להפועל קטמון מהלאומית. העברתו של לוי לקבוצה אחרת בליגת העל או לקטמון מליגת המשנה, תהיה בכל מקרה ללא תמורה וכל השיחות מתנהלות סביב השלמת שכרו בין בית"ר ובין הקבוצה שתיקח אותו. נכון לעכשיו יש פערים בין קטמון לבית"ר בסוגיית הנטל בין הצדדים לשכרו של לוי, שבכל מקרה יקבל את מלוא חוזהו עד סיום העונה.



ישנם פערים מול קטמון. ערן לוי (אודי ציטיאט)


בנוסף, ראשי המועדון והצוות המקצועי בוחנים כל הזמן גם את אופציית החתמת חלוץ זר במקום יאקוב סילבסטר, שאם ישוחרר מעוניין לעזוב את ישראל. החלוץ הסלובני לוקה זחוביץ' הוצע לקבוצה, אך בבית"ר הדגישו שהוא רק שם אחד מיני רבים שהוצעו ושאפילו לא נפתח משא ומתן עם השחקן או עם מאריבור הסלובנית, לה הוא שייך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי