מחאת אוהדי מכבי חיפה הסתיימה: "השחקנים נותנים את הדם"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | ראובן כהן, מכבי חיפה האתר הרשמי

הקהל הירוק החליט לחזור לשגרה בעקבות רצף ההצלחות: "קוראים לכולם להצטרף אלינו נגד בני סכנין", אך הבהיר: "בחודש וחצי לא מתקנים טעויות של שנים". וגם: גוסטובו בוקולי התייחס לשינויים במועדון

(גודל טקסט)
גוסטבו בוקולי, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער של מכבי חיפה, דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לשינוי שהביא מרקו בלבול, ההחלטה שקיבל המועדון בנוגע לשחקנים הצעירים וסאגת פדרו גלבאן.


השינוי שהביא מרקו בלבול: "אני שמח מאוד על כך. מרקו מכיר את המועדון, הוא יודע בדיוק מה המועדון צריך וכרגע הכל עובד. מרקו יודע מה לעשות, זה עובד ואני שמח בשביל האוהדים ובשביל מכבי חיפה".


ההבדלים בין הצוות הולנדי שעזב באמצע העונה לבין הצוות הישראלי שמוביל את הקבוצה להצלחות כיום: "התוצאות אומרות שהצוות הישראלי עדיף. כרגע, לפי ההישגים של המועדון, זה נכון. אני לא רואה את האימונים של הקבוצה הבוגרת כי אני עסוק במחלקת הנוער ולצערי לא היה לי זמן להגיע".


על כך שהתוצאות של קבוצת הנוער לא מספיק טובות העונה: "זה לא שנתון לא טוב. לא שזה לא דבר שכבר היה בעבר, אבל המועדון לקח החלטה לפתח שחקנים. 90 אחוז מהשחקנים כיום גדלו במועדון. השנה זה קצת יותר קיצוני – שחקנים שהם לא פוטנציאל לבוגרים, אנחנו החלטנו לשחרר אותם וידענו שזה עלול לפגוע בתוצאות, לקחנו את זה בחשבון".



(דני מרון)


בוקולי הוסיף: "מחלקת הנוער של מכבי חיפה מגדלת שחקנים בצורה טובה ואנחנו שמחים על כך שהשחקנים האלה התחילו להוביל את המועדון. יש פער בין נוער לבוגרים וזה לא פשוט לסגור אותו תוך חודשיים או שלושה. קשה לדעת איזה שחקן יחזור מהשאלה כי זה תלוי בהרבה מאוד דברים. יש הבדל גדול בין נוער לבין בוגרים".


סאגת פדרו גלבאן: "הוא לא דיבר איתי. הבנתי את הבעיות שלו ואני יודע שזה מורכב. אני הייתי כאן ברצף ולא היו לי בעיות. החוק קצת מורכב, אבל בכל מקרה הוא אחד שהתאקלם כאן והוא אוהב את המקום מאוד. יש דברים שהם מעבר לרצון שלו. אם הייתי יכול לעזור לו, הייתה עושה את זה בשמחה".


בתוך כך, אוהדי מכבי חיפה הודיעו שהם חוזרים לעודד את הקבוצה: "ראינו במשחקים האחרונים שהשחקנים נותנים את הדם על הדשא ונלחמים על כל כדור", אך באותה נשמה הבהירו: "עמדתנו בעניין המחאה לא השתנתה. אנחנו מאמינים שהדרך עוד ארוכה עד להבראת הקבוצה, בחודש וחצי לא מתקנים טעויות של שנים. יש עוד הרבה דברים שצריכים להשתנות, ורק בעוד כמה חודשים נדע באמת אם הדברים קורים או ששמו לנו עוד פלסטר" .



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בשבועות האחרונים בעקבות ההשפלות בדרבי ונגד הגרמנים החלטנו על הפסקת העידוד. לאחר שראינו במשחקים האחרונים שהשחקנים נותנים את הדם על הדשא ונלחמים על כל כדור, החלטנו לחזור לעודד ולדחוף אותם במשך 90 דקות כמו שעשינו לאורך השנים. כמו כן עמדתנו בעניין המחאה לא השתנתה, ואנחנו מאמינים שהדרך עוד ארוכה עד להבראת הקבוצה, בחודש וחצי לא מתקנים טעויות של שנים. יש עוד הרבה דברים שצריכים להשתנות, ורק בעוד כמה חודשים נדע באמת אם הדברים קורים או ששמו לנו עוד פלסטר. אנחנו חוזרים להוביל את הקהל הכי גדול במדינה בעידוד והתמיכה בשחקנים , בעיקר שחקני הבית הכל כך ראויים לזה , וקוראים לאוהדים להצטרף אלינו לעידוד כבר במשחק הגביע בסכנין.

A post shared by NORTH_BLOCK (@ultras_haifa_block) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי