בסכנין מבינים: "אין דרך חזרה מהמשחק נגד הפועל חיפה"

שחקני בני סכנין
שחקני בני סכנין | דני מרון

בקבוצה מהמגזר מתכוננים לשרון מימר ושחקניו בשבת (18:00, ספורט4) ויודעים שהפסד יגרום לזעזוע נוסף: "התוצאות כרגע כושלות". אמבולה עשוי לערוך בכורה, במועדון פנו למכבי חיפה לגבי דוס סנטוס ואופיר מזרחי

(גודל טקסט)

דריכות שיא בבני סכנין לקראת המשחק מחר (שבת 18:00, שידור משולב בספורט4) נגד הפועל חיפה. במועדון מגיעים למשחק הזה מהמקום הלפני אחרון ומבינים כי הפסד נוסף עלול להביא לזעזוע גדול בגזרתו של המאמן עמיר תורג'מן. האחרון כבר זומן בתחילת השבוע לשיחה עם ההנהלה שבסופה הוחלט לתת לu הזדמנות נוספת. "כולם מבינים שהתוצאות כרגע הן כושלות והגיע הזמן לנצח" אמרו בסכנין. גם בקרב השחקנים מבינים כי הפסד נוסף עלול לפגוע גם במעמדם בקבוצה. "זה משחק שאין בו דרך חזרה וכולנו מבינים לזה. כבר ביצעו פה שינוי מאמן וגם כל אחד מאיתנו יכול למצוא את עצמו בחוץ" אמר שחקן בקבוצה.

מבחינה מקצועית נראה כי כבר במשחק בשבת יערוך המגן החדש עמנואל אמבולה את הבכורה בהרכב. המגן עלי עותמאן עדיין פצוע וצפוי לחזור רק לקראת משחק הגביע בשבוע הבא ואילו ישראל זגורי ושלומי אזולאי כשירים כבר למחר.

בכל מקרה בסכנין ממשיכים בחיפוש אחר בלם וקשר התקפי וינסו לשוחח שוב עם ראשי חיפה לגבי אליסון דוס סנטוס ואופיר מזרחי. בסכנין רוצים שהירוקים ישלימו את שכרו של הבלם הברזילאי כאשר במקביל בוחנים גם אופציות של בלמים זרים ביניהם הבלם הספרדי מארק טורחון שהוצע על ידי שחקן העבר אברהם פאס. לגבי מזרחי, הקשר עדיין לא הביע את נכונותו להגיע לקבוצה מהמגזר. גם שיר צדק שזכה לפנייה טרם הביע את רצונו בשל פערים כספיים.

שחקני בני סכנין.
שחקני בני סכנין. "כל אחד מאיתנו יכול למצוא את עצמו בחוץ" (דני מרון)

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי אבו ריא, סארי פלאח, אלבן פאנישי, מרון גנטוס, עמנואל אמבולה, מהראן ראדי, אייהב גנאיים, חאלד חלאיילה, ישראל זגורי (מוחמד כליבאת), שלומי אזולאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי